HEAL DSpace

Μοντέλο Τυχαίων Συντελεστών για την Αξιολόγηση της Διδασκαλίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φουσκάκης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Φωτίου, Διαμάντω Φ. el
dc.contributor.author Fotiou, Diamanto F. en
dc.date.accessioned 2014-07-17T08:25:49Z
dc.date.available 2014-07-17T08:25:49Z
dc.date.copyright 2014-04-15 -
dc.date.issued 2014-07-17
dc.date.submitted 2014-04-15 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38759
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7615
dc.description 86 σ. el
dc.description.abstract Πρόθεση της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση ενός μοντέλου παλινδρόμησης σε διαδικασίες αποτίμησης της ποιότητας διαφόρων παρεχόμενων υπηρεσιών, ούτως ώστε να δρομολογούνται ουσιαστικές αλλαγές με σκοπό την αναβάθμιση των υπηρεσιών ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες τους. Η χρήση του συγκεκριμένου μοντέλου κατά τη διαδικασία αξιολόγησης ωφελεί στο να αναδειχτούν τα χαρακτηριστικά εκείνα που συνθέτουν τη συνολική ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας και ενδιαφέρουν περισσότερο την κοινωνική ομάδα που αφορά η αξιολόγηση, δηλαδή τα χαρακτηριστικά εκείνα στα οποία δίνεται μεγαλύτερη βαρύτητα και άρα η εξυγίανση των οποίων θα συμβάλλει στην ουσιαστική βελτίωση των αδυναμιών της υπηρεσίας. Στο Κεφάλαιο 1 γίνεται η διατύπωση του κύριου προβλήματος που εμφανίζεται σε διαδικασίες αξιολόγησης και των αδυναμιών της υφιστάμενης μεθοδολογίας. Παρουσιάζονται οι κύριοι στόχοι της διπλωματικής εργασίας και δίνεται μια γενική περιγραφή της προτεινόμενης μεθοδολογίας με το εγχείρημα να επισημανθεί η σπουδαιότητά της. Στο Κεφάλαιο 2 παρουσιάζεται θεωρητικά με χρήση κλασικής στατιστικής το προτεινόμενο γραμμικό μοντέλο παλινδρόμησης με τις υποθέσεις και τις επιμέρους μεθοδολογίες που το χτίζουν καθώς και τα βήματα της εκτιμητικής που αφορούν τους συντελεστές του, οι οποίοι ορίζονται ως βάρη και θεωρούνται τυχαίες μεταβλητές προερχόμενες από την κατανομή Dirichlet. Επιπλέον δίνονται κάποια διαγνωστικά εργαλεία και τρόποι να γίνουν προβλέψεις για τα βάρη. Στο Κεφάλαιο 3 παρουσιάζεται η προτεινόμενη μεθοδολογία μέσω εφαρμογής της σε δεδομένα για την αξιολόγηση της διδασκαλίας στο τμήμα Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου, προσδιορίζοντας την κατανομή των συντελεστών βαρύτητας, δηλαδή εκτιμώντας τις παραμέτρους της Dirichlet κατανομής. Στο Κεφάλαιο 4 παρουσιάζεται συνοπτικά ένας εναλλακτικός τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος, με χρήση Μπεϋζιανής προσέγγισης. Φωτίου Διαμάντω, Αθήνα, Απρίλιος 2014 Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών, ΕΜΠ. el
dc.description.abstract A Random Coefficient Regression model for Teaching Evaluation. en
dc.description.statementofresponsibility Διαμάντω Φ. Φωτίου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Μοντέλα παλινδρόμησης el
dc.subject Τυχαίοι συντελεστές el
dc.subject Αξιολόγηση διδασκαλίας el
dc.subject Διαδικασίες αξιολόγησης el
dc.subject Regression models en
dc.subject Random coefficients en
dc.subject Teaching evaluation en
dc.subject Evaluation processes en
dc.title Μοντέλο Τυχαίων Συντελεστών για την Αξιολόγηση της Διδασκαλίας el
dc.title.alternative A Random Coefficient Regression Model for Teaching Evaluation en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-04-04 -
dc.date.modified 2014-04-15 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Καρώνη, Χρυσηΐς el
dc.contributor.advisorcommitteemember Λουλάκης, Μιχαήλ el
dc.contributor.committeemember Καρώνη, Χρυσηΐς el
dc.contributor.committeemember Λουλάκης, Μιχαήλ el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-07-17 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-07-17 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής