Η παρούσα Διπλωματική Εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος Ηλεκτρονικό Εμπόριο του τομέα Βιομηχανικής Διοίκησης κι Επιχειρησιακής Έρευνας της σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών και πραγματεύεται τις βασικές αρχές που διέπουν τις έννοιες του Νέου Παγκόσμιου Ιστού (Web 2.0), με επικέντρωση στην Κοινωνική Δικτύωση και τις Τεχνολογίες Δημιουργίας Περιεχομένου (User Generated Content) από το χρήστη.
This diploma thesis is based on the lesson of E- commerce, of the Mechanical Engineering School and studies the basic issues of the New Web (Web 2.0). It focuses on Social Networking and new tecnologies based on User Generated Content.