Το διδασκαλείο ξένων γλωσσών του Πανεπιστημίου Αθηνών λειτουργεί σήμερα διεσπαρμένο σε τρία κτίρια απολύτως ακατάλληλα για την ενεργοποίηση της λανθάνουσας σημασίας που θα μπορούσε να αποκτήσει ένα κτίριο με στόχο τη διδασκαλία ξένων γλωσσών ως οχήματος για την προώθηση της συνεργασίας, της κατανόησης και της ομόνοιας των εθνών. Η μεταφορά του στην οδό Ασωμάτων και η πρόταση για ένα συμβολικό και λειτουργικό εμπλουτισμό των λειτουργιών του είναι το θέμα αυτή της διπλωματικής. Κάθε στοιχείο λειτουργεί συμβολικά ως δοχείο νοημάτων που μπορούν να ενεργοποιήσουν την δυναμική των ξένων γλωσσών να ενισχύσουν του δεσμούς μεταξύ των ανθρώπων και να ακυρώσουν την ξενοφοβία και τη μισαλλοδοξία.
The school of foreign languages of the University of Athens is today operating under completely unsuitable circumstances; it is divided between three buildings that are not at all designed to meet its needs and to activate its latent potential, which is the preaching of tolerance and understanding between nations. This thesis relocates the school to Asomaton street and argues for a symbolic as well as functional enrichment of its program. Every element of the design has a symbolic function as a bearer of signs and meanings that can activate the dynamic potential of foreign languages to create bonds between people of other cultures and to obliterate racism.