HEAL DSpace

Υβριδικά συστήματα με κυψέλες καυσίμου τηγμένων ανθρακικών αλάτων: επιλογή δομής κατάλληλης για εφαρμογή σε πλοία και μελέτη της συμπεριφοράς του αντιστοίχου συστήματος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φραγκόπουλος, Χρίστος el
dc.contributor.author Φάκου, Ουρανία Χ. el
dc.contributor.author Fakou, Ourania Ch. en
dc.date.accessioned 2014-10-08T10:24:18Z
dc.date.available 2014-10-08T10:24:18Z
dc.date.copyright 2014-03-18 -
dc.date.issued 2014-10-08
dc.date.submitted 2014-03-18 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39196
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2779
dc.description 68 σ. el
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη”
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσης μεταπτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της συμπεριφοράςυβριδικού συστήματος με κυψέλες καυσίμου τηγμένων ανθρακικών αλάτων, κατάλληλου για εφαρμογή σε πλοία. Πιο συγκεκριμμένα περιλαμβάνει μια βιβλιογραφική επισκόπηση, ανάλυση δομών, τεχνικών και λειτουργικών χαρακτηριστικών συστημάτων με κυψέλες καυσίμου τηγμένων ανθρακικών αλάτων που έχουν ήδη μελετηθεί ή αναλυθεί. Πραγματοποιείται αξιολόγηση των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων της κάθε δομής, ώστε τελικά να γίνει μια επιλογή δομής που κρίνεται τελικά κατάλληλη για εφαρμογή σε πλοία, ανάπτυξη μοντέλου προσωμοίωσης και μελέτη συμπεριφοράς του συστήματος σε διάφορες καταστάσεις λειτουργίας. Τελικά γίνεται εξαγωγή και παρουσίαση αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων σχετικών με τη συγκεκριμένη δομή και σύγκριση τεχνικών και λειτουργικών χαρακτηριστικών. el
dc.description.abstract The purpose of this paper is to examine the attitude of hybrid systems with molten carbonate fuell cells combined with gas turbine which are appropreiate for applying on ships. It contains analyses different systems with molten carbonate fuel cells which have already been studied. Advantages and disadvantages of each structure are examined and finally one of this is selected in order to be applied on a ship. en
dc.description.statementofresponsibility Ουρανία Χ. Φάκου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Κυψέλες καυσίμου el
dc.subject Τηγμένα ανθρακικά άλατα el
dc.subject Υβριδρικά συστήματα el
dc.subject Αεριοστρόβιλος el
dc.subject Fuel cell en
dc.subject Molten carbonate en
dc.subject Hybrid systems en
dc.subject Gas turbine en
dc.title Υβριδικά συστήματα με κυψέλες καυσίμου τηγμένων ανθρακικών αλάτων: επιλογή δομής κατάλληλης για εφαρμογή σε πλοία και μελέτη της συμπεριφοράς του αντιστοίχου συστήματος el
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-02-04 -
dc.date.modified 2014-03-18 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Κυρτάτος, Νικόλαος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Καϊκτσής, Λάμπρος el
dc.contributor.committeemember Φραγκόπουλος, Χρίστος el
dc.contributor.committeemember Κυρτάτος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Καϊκτσής, Λάμπρος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-10-08 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-10-08 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής