Σκοπός της παρούσης μεταπτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της συμπεριφοράςυβριδικού συστήματος με κυψέλες καυσίμου τηγμένων ανθρακικών αλάτων, κατάλληλου για εφαρμογή σε πλοία. Πιο συγκεκριμμένα περιλαμβάνει μια βιβλιογραφική επισκόπηση, ανάλυση δομών, τεχνικών και λειτουργικών χαρακτηριστικών συστημάτων με κυψέλες καυσίμου τηγμένων ανθρακικών αλάτων που έχουν ήδη μελετηθεί ή αναλυθεί. Πραγματοποιείται αξιολόγηση των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων της κάθε δομής, ώστε τελικά να γίνει μια επιλογή δομής που κρίνεται τελικά κατάλληλη για εφαρμογή σε πλοία, ανάπτυξη μοντέλου προσωμοίωσης και μελέτη συμπεριφοράς του συστήματος σε διάφορες καταστάσεις λειτουργίας. Τελικά γίνεται εξαγωγή και παρουσίαση αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων σχετικών με τη συγκεκριμένη δομή και σύγκριση τεχνικών και λειτουργικών χαρακτηριστικών.
The purpose of this paper is to examine the attitude of hybrid systems with molten carbonate fuell cells combined with gas turbine which are appropreiate for applying on ships. It contains analyses different systems with molten carbonate fuel cells which have already been studied. Advantages and disadvantages of each structure are examined and finally one of this is selected in order to be applied on a ship.