HEAL DSpace

Σήραγγα του Δρίσκου: Αξιολόγηση των συγκλίσεων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπαδόπουλος, Βασίλειος el
dc.contributor.author Κοντοπούλου, Ειρήνη Π. el
dc.contributor.author Kontopoulou, Irini P. en
dc.date.accessioned 2011-04-12T07:51:28Z
dc.date.available 2011-04-12T07:51:28Z
dc.date.copyright 2011-04-10
dc.date.issued 2011-04-12T07:51:28Z
dc.date.submitted 2011-04-10
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3948
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6132
dc.description 209 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη μελέτη της σήραγγας του Δρίσκου, μιας εκ των σηράγγων της Εγνατίας Οδού. Κυρίως, εξετάστηκαν τα φαινόμενα αστοχίας των μέτρων προσωρινής υποστήριξης κατά τη διάνοιξη της σήραγγας στον Ιόνιο φλύσχη της περιοχής. Η εμφάνιση των αστοχιών αυτών οδήγησε σε αναθεώρηση των γεωτεχνικών παραμέτρων της βραχόμαζας καθώς και των μέτρων υποστήριξης που είχαν προβλεφθεί κατά τον αρχικό σχεδιασμό. Προκειμένου να αξιολογηθούν οι συγκλίσεις που αναπτύχθηκαν, εκτελέστηκαν αναλύσεις με τη χρήση του τριδιάστατου κώδικα πεπερασμένων στοιχείων Plaxis 3D Tunnel v2.4 για τη διατομή της σήραγγας στη Χ.Θ. 8+657. Οι υπολογισμοί έγιναν για τρεις συνδυασμούς γεωτεχνικών παραμέτρων GSI, σci και mi και για δύο συντελεστές οριζόντιων ωθήσεων Kο και τα αποτελέσματα αυτών συγκρίθηκαν μέσω των καμπυλών κατακόρυφων και οριζόντιων μετακινήσεων που προέκυψαν. Επίσης, τα αποτελέσματα συγκρίθηκαν τόσο με τις θεωρητικές καμπύλες Chern και Panet, όσο και με τις μετρηθείσες τιμές των συγκλίσεων. el
dc.description.abstract In this diploma thesis, the case of Driskos tunnel, one of Egnatia's Highway tunnels, was considered. Especially, the failures of primary support system, which occured during excavation of the tunnel through the Ionian flysch of the area, were examined. Observation of these support system's failures lead to reconsideration of flysch's geotechnical properties and therefore, reconsideration of primary support system as it was defined in the initial design pattern. In order to evaluate the developed deformation of tunnel's walls, the three-dimensional finite element package Plaxis 3D Tunnel v2.4 was used to perform calculation for the tunnel at chainage 8+657. These calculations were made for three combinations of geotechnical parametres GSI, σci and mi and for two values of horizontal to vertical stress ratio Ko. Results were compared using the curves of vertical and horizontal displacements which revealed. Comparisons, also, were attempted between these results and the theoritical convergence curves Chern and Panet and deformations measured at specific targets. en
dc.description.statementofresponsibility Ειρήνη Π. Κοντοπούλου el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Σήραγγες el
dc.subject Συγκλίσεις el
dc.subject Φλύσχης el
dc.subject Δρίσκος el
dc.subject Αστοχία el
dc.subject Πλαστικοποίηση el
dc.subject Tunnels en
dc.subject Convergence en
dc.subject Flysch en
dc.subject Driskos en
dc.subject Failure en
dc.subject Plaxis en
dc.subject Plastic en
dc.title Σήραγγα του Δρίσκου: Αξιολόγηση των συγκλίσεων el
dc.title.alternative Driskos tunnel: Assessment of convergence en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-03-23
dc.date.modified 2011-04-10
dc.contributor.advisorcommitteemember Καββαδάς, Μιχαήλ el
dc.contributor.advisorcommitteemember Τσιαμπάος, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Παπαδόπουλος, Βασίλειος el
dc.contributor.committeemember Καββαδάς, Μιχαήλ el
dc.contributor.committeemember Τσιαμπάος, Γεώργιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Γεωτεχνικής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-04-12
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-04-12


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής