HEAL DSpace

Μελέτη των καθιζήσεων λόγω διάνοιξης δίδυμης σήραγγας μετρό Θεσσαλονίκης στο τμήμα Αγία Σοφία-Πανεπιστήμιο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σοφιανός, Αλέξανδρος el
dc.contributor.author Δημακόπουλος, Αθανάσιος Π. el
dc.contributor.author Dimakopoulos, Αthanasios P. en
dc.date.accessioned 2011-04-13T06:08:40Z
dc.date.available 2011-04-13T06:08:40Z
dc.date.copyright 2011-11-01
dc.date.issued 2011-04-13T06:08:40Z
dc.date.submitted 2011-11-01
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3953
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.908
dc.description 312 σ. el
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Σχεδιασμός & Κατασκευή Υπόγειων Έργων" el
dc.description.abstract Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματοποιείται ανάστροφη ανάλυση των παρατηρούμνενων επιφανειακών καθιζήσεων οι οποίες τελέστηκαν λόγω της μηχανοποιημένης όρυξης δίδυμης σήραγγας του μετρό Θεσσαλονίκης με μηχάνημα εξισσορόπησης εδαφικών πιέσεων, στο υποτμήμα 3 το οποίο ευρίσκεται μεταξύ των σταθμών Αγία Σοφία και Πανεπιστήμιο. Η ανάστροφη ανάλυση στοχεύει στην περιγραφή του προφίλ των καθιζήσεων μέσω γκαουσσιανών καμπύλων βέλτιστης προσαρμογής με χρησιμοποίηση των εμπειρικών σχέσεων. Πραγματοποιείται προσομοιώση με εφαρμογή αριθμητικών μεθόδων, περιοχής του υπο μελέτη τμήματος el
dc.description.abstract At the present master thesis work, a back anslysis of the observed tunnel induced surface settlements at the subdivision 3 of the Thessaloniki Metro which is situated between Agia Sofia Station and Panepistimio Station is conducted. Construction of the twin tunnel is made by means of two Earth Pressure Balance boring machines. The back analysis carried out, aims to generate best fit gaussian curves that describe the in situ settlement profiles. The location where maximum settlements were measured is modeled, using Numerical Analysis Methods. en
dc.description.statementofresponsibility Αθανάσιος Π. Δημακόπουλος en
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ανάστροφες αναλύσεις el
dc.subject Μετρό Θεσσαλονίκης el
dc.subject Μηχάνημα εξισσορόπησης εδαφικών πιέσεων el
dc.subject Επιφανειακές καθιζήσεις el
dc.subject Δίδυμη σήραγγα el
dc.subject Γκαουσσιανές καμπύλες el
dc.subject Back analysis en
dc.subject Thessaloniki Metro en
dc.subject Surface settlements en
dc.subject Twin tunnel en
dc.subject Gaussian curves en
dc.title Μελέτη των καθιζήσεων λόγω διάνοιξης δίδυμης σήραγγας μετρό Θεσσαλονίκης στο τμήμα Αγία Σοφία-Πανεπιστήμιο el
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-10-11
dc.date.modified 2011-11-01
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαδόπουλος, Βασίλειος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Νομικός, Παύλος el
dc.contributor.committeemember Σοφιανός, Αλέξανδρος el
dc.contributor.committeemember Παπαδόπουλος, Βασίλειος el
dc.contributor.committeemember Νομικός, Παύλος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων-Μεταλλουργών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-04-13
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-04-13


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής