Μέσω της παρούσας διπλωματικής εργασίας γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιαστεί και να προσεγγιστεί, με ένα ολοκληρωμένο τρόπο, το πλαίσιο του Network Design Sea Transport και να αξιολογηθεί η συμβολή ως εργαλείου, στην σχεδίαση δικτύων θαλάσσιων μεταφορικών συστημάτων στις Κυκλάδες.
Περιγράφονται οι τάσεις του θαλάσσιου εμπορίου, με ξεχωριστή ανάλυση για τον κάθε τύπο πλοίου και αναλύονται τα προβλήματα των εμπορικών λιμένων.
Αναφέρονται οι πλέον διαδεδομένες μεθοδολογίες για την βελτιστοποίηση θαλάσσιων διαδρομών πάνω στην ακτοπλοΐα, με δύο τρόπους, ανάλογα την εποχή, την λογική και φυσική σχεδίαση θαλάσσιων δικτύων μεταφορικών συστημάτων . Επίσης παρουσιάζεται ένα πολύ καλό και χρήσιμο εργαλείο για την βελτιστοποίηση διαδρομών, περνώντας την ελάχιστη απόσταση, με την εφαρμογή του αλγορίθμου NAUTILUS που βασίζεται σε ευρετικές μεθόδους, με μοντελοποίηση. Δίνοντας την δυνατότητα να μπουν και άλλες παράμετροι.
Η μελέτη ολοκληρώνεται με την εφαρμογή σχεδίασης πάνω σε παραδείγματα στο δίκτυο των Κυκλάδων.
Ακολουθούν συμπεράσματα και προτάσεις για περεταίρω μελέτη του θέματος.
Through this thesis is an attempt to present and approached with an integrated manner, the framework of the Network Design Sea Transport and assessed contribution as a tool to design networks of marine transport systems in the Cyclades.
Describes trends in maritime trade, with separate analysis for each ship type and analyzed the problems of commercial ports.
Describe the most common methodologies for optimizing shipping routes on the coasters in two ways, depending on the season, the logical and physical network design sea transport.
Also disclosed is a very good and useful tool for optimizing routes passing the minimum distance, the application of the algorithm (NAUTILUS) based heuristics, modeling. Giving you the ability to enter other parameters.
The study concludes with application examples drawing on the network of the Cyclades.
Following conclusions and recommendations for further study of the issue.