HEAL DSpace

Υβριδικά Συστήματα με Κυψέλες Καυσίμου Στερεού Οξειδίου: Επιλογή δομής κατάλληλης για εφαρμογή σε πλοία και μελέτη της συμπεριφοράς του αντίστοιχου συστήματος.

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Φραγκόπουλος, Χρίστος el
dc.contributor.author Ευθυμίου, Ιωάννης Χ. el
dc.contributor.author Efthymiou, Ioannis C. en
dc.date.accessioned 2014-11-18T12:03:30Z
dc.date.available 2014-11-18T12:03:30Z
dc.date.copyright 2014-09-19 -
dc.date.issued 2014-11-18
dc.date.submitted 2014-09-19 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39665
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3520
dc.description 227 σ. el
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” el
dc.description.abstract Στην παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επιλέχθηκε και μελετήθηκε η συμπεριφορά ενός υβριδικού συστήματος με κυψέλες καυσίμου στερεού οξειδίου και αεριοστρόβιλο, το οποίο προτείνεται για εφαρμογή σε πλοία. Για τoν σκοπό αυτόν επιλέχθηκε μια δομή η οποία κρίνεται καταρχήν κατάλληλη για τη συγκεκριμένη εφαρμογή, στη συνέχεια αναπτύχθηκε το μαθηματικό μοντέλο προσομοίωσης και αντίστοιχος κώδικας Η/Υ σε περιβάλλον MATHEMATICA, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε για τη μελέτη της συμπεριφοράς του συστήματος αυτού σε διάφορες καταστάσεις λειτουργίας. Από τα αποτελέσματα προέκυψαν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την αλληλεπίδραση λειτουργικών χαρακτηριστικών του συστήματος. el
dc.description.abstract In the present postgraduate diploma thesis, a hybrid system consisting of solid oxide fuel cell unit and a gas turbine for application on ships was selected and studied. For this purpose, the appropriate system configuration for this application was selected, a mathematical model and software on MATHEMATICA was developed and the behavior of this system was studied under various operating conditions.The results led to useful conclusions regarding interrelationships among operating characteristics of the system. en
dc.description.statementofresponsibility Ιωάννης Χ. Ευθυμίου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Υβριδικά Ενεργειακά Συστήματα el
dc.subject Κυψέλες Καυσίμου Στερεού Οξειδίου el
dc.subject Αεριοστρόβιλος el
dc.subject Μοντελοποίηση και προσομοίωση el
dc.subject Ναυτικές εφαρμογές el
dc.subject Hybrid energy systems en
dc.subject Solid oxide fuel cells en
dc.subject Gas turbine en
dc.subject Modelling and simulation en
dc.subject Marine Applications en
dc.title Υβριδικά Συστήματα με Κυψέλες Καυσίμου Στερεού Οξειδίου: Επιλογή δομής κατάλληλης για εφαρμογή σε πλοία και μελέτη της συμπεριφοράς του αντίστοιχου συστήματος. el
dc.title.alternative Hybrid Solid Oxide Fuel Cell Systems: Selection of configuration for application on ships and performance evaluation of the system. en
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-09-18 -
dc.date.modified 2014-09-19 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Κυρτάτος, Νικόλαος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Τριανταφύλλου, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Φραγκόπουλος, Χρίστος el
dc.contributor.committeemember Κυρτάτος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Τριανταφύλλου, Γεώργιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-11-18 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-11-18 -


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record