HEAL DSpace

Διευρεύνηση επιρροής της πληροφορίας στην προθυμία πληρωμής και λήψης αποφάσεων στα οδικά δίκτυα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.author Σιανούδης, Αλέξανδρος Ι. el
dc.contributor.author Sianoudis, Alexandros I. en
dc.date.accessioned 2014-12-08T12:28:48Z
dc.date.available 2014-12-08T12:28:48Z
dc.date.copyright 2014-08-11 -
dc.date.issued 2014-12-08
dc.date.submitted 2014-08-11 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39863
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7050
dc.description 72 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η διερεύνηση της επίδρασης της πληροφόρησης του χρήστη και του διαχειριστή οδικού δικτύου στη λήψη αποφάσεων και της προθυμίας πληρωμής κομίστρου σε συνθήκες κορεσμού. Γίνεται μια ανασκόπηση της μέχρι τώρα έρευνας πάνω σε θέματα πληροφόρησης και ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο των συνθηκών συμφόρησης, και των έξυπνων συστημάτων μεταφορών στα οδικά δίκτυα. Πραγματοποιείται προσομοίωση συνθηκών με βάση τη μέθοδο Agent Based Modeling με μεταβλητές εισόδου το επίπεδο πληροφόρησης του χρήστη και του διαχειριστή για τις συνθήκες κορεσμού οδικού δικτύου και ανάλυση των αποτελεσμάτων. Η κωδικοποίηση και συλλογή των στοιχείων έγινε σε φύλλο εργασίας Excel και η πρόβλεψη στο πρόγραμμα Stata. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν αναλύονται σε σχέση με την ασυμμετρία πληροφόρησης χρήστη-διαχειριστή, το επίπεδο κυκλοφοριακής συμφόρησης και την προθυμία πληρωμής επιπλέον κομίστρου σε συνθήκες κορεσμού. el
dc.description.abstract The purpose of this thesis is to investigate the effect of information of the user to the willingness to pay in urban congestion pricing systems. There is an overview of the current state of research on issues related to the influence of information regarding real-time conditions of congestion, and the Intelligent Transport Systems located en route. A simulation based on Agent Based Models is developed in order to investigate the effect of asymmetry of information – between road user and the administrator of the system - to the willingness of users to pay an extra fee for congested road networks and routes. The coding and resulted data were collected in Excel worksheets and the program Stata was used to create a quadratic estimation. The results reveal differences with respect to the asymmetric information between system administrator and user, the level of congestion and the willingness to pay extra in the occurrence of congestion. en
dc.description.statementofresponsibility Αλέξανδρος Ι. Σιανούδης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ασυμμετρία πληροφόρησης el
dc.subject Προσομοίωση με τη Μέθοδο Πρακτόρων el
dc.subject Έξυπνα Συστήματα Μεταφορών el
dc.subject Προθυμία πληρωμής el
dc.subject Τιμολόγηση συμφόρησης el
dc.subject Information asymmetry en
dc.subject Agent Based Modeling en
dc.subject Intelligent Transport Systems en
dc.subject Willingness to pay en
dc.subject Net logo en
dc.subject Stata en
dc.title Διευρεύνηση επιρροής της πληροφορίας στην προθυμία πληρωμής και λήψης αποφάσεων στα οδικά δίκτυα el
dc.title.alternative The influence of the assymetry of information on the willingness to pay on road networks en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-07-25 -
dc.date.modified 2014-08-11 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Mεταφορών και Συγκοινωνιακής Yποδομής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-12-08 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-12-08 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής