dc.contributor.advisor |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
dc.contributor.author |
Μαντέκας, Γιώργος Δ.
|
el |
dc.contributor.author |
Mantekas, Giorgos D.
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-01-08T08:21:27Z |
|
dc.date.available |
2015-01-08T08:21:27Z |
|
dc.date.copyright |
2014-09-12 |
- |
dc.date.issued |
2015-01-08 |
|
dc.date.submitted |
2014-09-12 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39984 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7686 |
|
dc.description |
100 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της συσχέτισης του μέτρου δυσκαμψίας έμμεσου εφελκυσμού (ITSM) με το δυναμικό μέτρο δυσκαμψίας (Ε*) ασφαλτομιγμάτων. Για το σκοπό αυτό παρασκευάστηκαν δοκίμια Marshall αντιολισθηρής στρώσης και στη συνέχεια προσδιορίστηκε εργαστηριακά το ITSM και εκτιμήθηκε το Ε* που προκύπτει από τη χρήση του πιο διαδεδομένου αλγόριθμου πρόβλεψης, του Witczak 1-37A. Μέσω της ανάλυσης των πειραματικών δεδομένων, αναπτύχθηκε ένα στατιστικό προσομοίωμα για το συσχετισμό των δύο παραπάνω μεγεθών και διερευνήθηκε η προσαρμογή του σε ασφαλτόμιγμα αντιολισθηρής στρώσης συγκεκριμένης σύνθεσης που χρησιμοποιείται για την κατασκευή οδοστρωμάτων στην Ελλάδα. Επίσης, πραγματοποιήθηκε προκαταρκτική διερεύνηση της συσχέτισης του εργαστηριακού Ε* και του Ε* που προκύπτει από τον αλγόριθμο Witczak 1-37A για το μίγμα αντιολισθηρής στρώσης που αναφέρθηκε παραπάνω. Τα σχετικά αποτελέσματα και συμπεράσματα περιλαμβάνονται στην παρούσα Διπλωματική Εργασία. |
el |
dc.description.abstract |
The aim of the present Diploma Thesis is the investigation of the correlation between Indirect Tensile Stiffness Modulus (ITSM) and dynamic modulus (E*) of hot mix asphalt mixtures. For this purpose, hot mix asphalt Marshall specimens of antiskid wearing course were prepared. ITSM was determined in the laboratory and E* was estimated through Witczak 1-37A prediction algorithm, which is one of the most widely used algorithm. Through the analysis of the experimental data, a statistical model was developed for the correlation of the above mentioned moduli. Also, the fitness of the model for a particular antiskid wearing course mix used in Greece was investigated. Finally, a preliminary investigation was performed concerning the correlation of E* determined in the laboratory and E* estimated by the Witczak 1-37A algorithm for the aforementioned asphalt mix. The relevant results and conclusions are included in the present Diploma Thesis. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Γιώργος Δ. Μαντέκας |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Δυναμικό μέτρο |
el |
dc.subject |
Δυσκαμψία |
el |
dc.subject |
Ασφαλτόμιγμα |
el |
dc.subject |
Οδοστρώματα |
el |
dc.subject |
Εργαστήρια |
el |
dc.subject |
Dynamic modulus |
en |
dc.subject |
Stiffness |
en |
dc.subject |
Asphalt mix |
en |
dc.subject |
Pavements |
en |
dc.subject |
Laboratories |
en |
dc.title |
Εκτίμηση δυναμικού μέτρου δυσκαμψίας ασφαλτομίγματος στο εργαστήριο |
el |
dc.title.alternative |
Determination of dynamic modulus of asphalt mixtures in laboratory |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2014-08-28 |
- |
dc.date.modified |
2014-09-12 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Καλτσούνης, Αντώνιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
dc.contributor.committeemember |
Καλτσούνης, Αντώνιος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2015-01-08 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2015-01-08 |
- |