Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της συσχέτισης του μέτρου δυσκαμψίας έμμεσου εφελκυσμού (ITSM) με το δυναμικό μέτρο δυσκαμψίας (Ε*) ασφαλτομιγμάτων. Για το σκοπό αυτό παρασκευάστηκαν δοκίμια Marshall αντιολισθηρής στρώσης και στη συνέχεια προσδιορίστηκε εργαστηριακά το ITSM και εκτιμήθηκε το Ε* που προκύπτει από τη χρήση του πιο διαδεδομένου αλγόριθμου πρόβλεψης, του Witczak 1-37A. Μέσω της ανάλυσης των πειραματικών δεδομένων, αναπτύχθηκε ένα στατιστικό προσομοίωμα για το συσχετισμό των δύο παραπάνω μεγεθών και διερευνήθηκε η προσαρμογή του σε ασφαλτόμιγμα αντιολισθηρής στρώσης συγκεκριμένης σύνθεσης που χρησιμοποιείται για την κατασκευή οδοστρωμάτων στην Ελλάδα. Επίσης, πραγματοποιήθηκε προκαταρκτική διερεύνηση της συσχέτισης του εργαστηριακού Ε* και του Ε* που προκύπτει από τον αλγόριθμο Witczak 1-37A για το μίγμα αντιολισθηρής στρώσης που αναφέρθηκε παραπάνω. Τα σχετικά αποτελέσματα και συμπεράσματα περιλαμβάνονται στην παρούσα Διπλωματική Εργασία.
The aim of the present Diploma Thesis is the investigation of the correlation between Indirect Tensile Stiffness Modulus (ITSM) and dynamic modulus (E*) of hot mix asphalt mixtures. For this purpose, hot mix asphalt Marshall specimens of antiskid wearing course were prepared. ITSM was determined in the laboratory and E* was estimated through Witczak 1-37A prediction algorithm, which is one of the most widely used algorithm. Through the analysis of the experimental data, a statistical model was developed for the correlation of the above mentioned moduli. Also, the fitness of the model for a particular antiskid wearing course mix used in Greece was investigated. Finally, a preliminary investigation was performed concerning the correlation of E* determined in the laboratory and E* estimated by the Witczak 1-37A algorithm for the aforementioned asphalt mix. The relevant results and conclusions are included in the present Diploma Thesis.