HEAL DSpace

Μελέτη αποδοχής των ηλεκτρονικών αγορών από τους έλληνες καταναλωτές με τη χρήση του Μοντέλου OSAM(Online Shopping Acceptance Model)

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πόνης, Σταύρος el
dc.contributor.author Καραγεώργος, Άγγελος Χ. el
dc.contributor.author Karageorgos, Angelos Ch. en
dc.date.accessioned 2011-05-12T07:55:44Z
dc.date.available 2011-05-12T07:55:44Z
dc.date.copyright 2011-03-28
dc.date.issued 2011-05-12T07:55:44Z
dc.date.submitted 2011-03-28
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/4019
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6509
dc.description 111 σ. el
dc.description.abstract Το παρόν έγγραφο αποτελεί την πτυχιακή εργασία του προπτυχιακού φοιτητή του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου Άγγελου Καραγεώργου. Επιβλέπων της παρούσης εργασίας είναι ο καθηγητής κ. Σταύρος Πόνης. Θέμα της παρούσης εργασίας είναι η μελέτη της αποδοχής των ηλεκτρονικών αγορών από τους Έλληνες καταναλωτές με τη χρήση του Μοντέλου Αποδοχής των Ηλεκτρονικών Αγορών OSAM(Online Shopping Acceptance Model). Η υλοποίηση περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου βασισμένο στο προαναφερθέν μοντέλο. Κατόπιν, τα αποτελέσματα αυτού εισήχθησαν στο πρόγραμμα SPSS v19 για Windows. Με τη βοήθεια του προγράμματος έγινε η επεξεργασία τους, η οποία αφορούσε τη συσχέτιση των μεταβλητών που εμπεριέχονται στο μοντέλο. Κατόπιν οδηγηθήκαμε σε συμπεράσματα. Αυτά παρουσιάζουν τα δεδομένα που επηρεάζουν την επιλογή των Ελλήνων να στραφούν στις Ηλεκτρονικές Αγορές. el
dc.description.abstract The present document consists the thesis of the undergraduate student of the Mechanical Enginnering Department of the National Technical University of Athens Karageorgos Angelos. Supervisor of the present dissertation was the lecturer Mr. Stavros Ponis. Subject of the dissertation is the study of the acceptation of E-Shopping from the Greek consumers with the use of Online Shopping Acceptance Model. The implementation includes the creation of a questionnaire based on the mentioned before model. Then, the results were imported in program SPSS v19 for Windows. With the help of the program the process that was made concerned the cross-correlation of variables that were included in the model. Then we were led to conclusions. These present the data that influence the choice of Greeks to turn to the Electronic Markets. en
dc.description.statementofresponsibility Άγγελος Χ. Καραγεώργος el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject Καταναλωτές el
dc.subject Διαδίκτυο el
dc.subject Λιανεμπόριο el
dc.subject Μοντέλο OSAM el
dc.subject Online shopping en
dc.subject OSAM model en
dc.subject Internet en
dc.subject Consumer en
dc.title Μελέτη αποδοχής των ηλεκτρονικών αγορών από τους έλληνες καταναλωτές με τη χρήση του Μοντέλου OSAM(Online Shopping Acceptance Model) el
dc.title.alternative Study for the acceptance of online shopping for the greek consumers with the use of OSAM Model(Online Shopping Acceptance Model) en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-03-03
dc.date.modified 2011-03-28
dc.contributor.advisorcommitteemember Παναγιώτου, Νικόλαος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Τατσιόπουλος, Ηλίας el
dc.contributor.committeemember Πόνης, Σταύρος el
dc.contributor.committeemember Παναγιώτου, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Τατσιόπουλος, Ηλίας el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-05-12
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-05-12


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής