Το παρόν έγγραφο αποτελεί την πτυχιακή εργασία του προπτυχιακού φοιτητή του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου Άγγελου Καραγεώργου. Επιβλέπων της παρούσης εργασίας είναι ο καθηγητής κ. Σταύρος Πόνης. Θέμα της παρούσης εργασίας είναι η μελέτη της αποδοχής των ηλεκτρονικών αγορών από τους Έλληνες καταναλωτές με τη χρήση του Μοντέλου Αποδοχής των Ηλεκτρονικών Αγορών OSAM(Online Shopping Acceptance Model). Η υλοποίηση περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου βασισμένο στο προαναφερθέν μοντέλο. Κατόπιν, τα αποτελέσματα αυτού εισήχθησαν στο πρόγραμμα SPSS v19 για Windows. Με τη βοήθεια του προγράμματος έγινε η επεξεργασία τους, η οποία αφορούσε τη συσχέτιση των μεταβλητών που εμπεριέχονται στο μοντέλο. Κατόπιν οδηγηθήκαμε σε συμπεράσματα. Αυτά παρουσιάζουν τα δεδομένα που επηρεάζουν την επιλογή των Ελλήνων να στραφούν στις Ηλεκτρονικές Αγορές.
The present document consists the thesis of the undergraduate student of the Mechanical Enginnering Department of the National Technical University of Athens Karageorgos Angelos. Supervisor of the present dissertation was the lecturer Mr. Stavros Ponis. Subject of the dissertation is the study of the acceptation of E-Shopping from the Greek consumers with the use of Online Shopping Acceptance Model. The implementation includes the creation of a questionnaire based on the mentioned before model. Then, the results were imported in program SPSS v19 for Windows. With the help of the program the process that was made concerned the cross-correlation of variables that were included in the model. Then we were led to conclusions. These present the data that influence the choice of Greeks to turn to the Electronic Markets.