HEAL DSpace

Κατασκευή ηλεκτρονικού παιχνιδιού σοβαρού σκοπού, απευθυνόμενου σε παιδιά, με μέσο χειρισμού τις χειρονομίες

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σιγάλας, Αντώνιος el
dc.contributor.author Sigalas, Antonios en
dc.date.accessioned 2016-03-31T13:21:36Z
dc.date.available 2016-03-31T13:21:36Z
dc.date.issued 2016-03-31
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42297
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11589
dc.rights Default License
dc.subject Εκπαιδευτικά παιχνίδια el
dc.subject Educational games en
dc.subject Education en
dc.subject Kids en
dc.subject Children en
dc.subject Hand gestures en
dc.subject Computer vision en
dc.subject C# en
dc.subject Leap motion en
dc.subject Unity game engine en
dc.subject Μόρφωση el
dc.subject Παιδιά el
dc.subject Χειρονομίες el
dc.subject Όραση υπολογιστών el
dc.subject Unity en
dc.title Κατασκευή ηλεκτρονικού παιχνιδιού σοβαρού σκοπού, απευθυνόμενου σε παιδιά, με μέσο χειρισμού τις χειρονομίες el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανής el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-03-29
heal.abstract Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι κατασκευή ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού για παιδιά ηλικίας Δημοτικού που θα ελέγχεται με χειρονομίες. Για το σκοπό αυτό, γίνεται εκτενής μελέτη πάνω στην τεχνολογία της όρασης των υπολογιστών και τη λειτουργία της συσκευής Leap Motion, η οποία μπορεί να ανιχνεύει και να παρακολουθεί τις κινήσεις των ανθρώπινων χεριών. Ακόμη αναλύεται η έννοια της μάθησης μέσω της ενασχόλησης με ηλεκτρονικά παιχνίδια και κατ’ επέκτασην η σημασία των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην καλύτερη μόρφωση των παιδιών. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η δομή, το σενάριο, η μεθοδολογία καθώς και η διαδικασία κατασκευής του παιχνιδιού που αναπτύχθηκε, κοιτώντας προσεκτικά την εκπαιδευτική του μέθοδο και υπόσταση. Τα αποτελέσματα που ελήφθησαν από τη δοκιμή του παιχνιδιού σε μικρό δείγμα παιδιών κατάλληλης ηλικίας χρησιμοποιούνται ως κριτήριο εξαγωγής συμπερασμάτων για τη χρησιμότητα και εκπαιδευτική αξία του εν λόγω παιχνιδιού, αλλά επιπροσθέτως, χρησιμοποιούνται και ως εφαλτήριο για την αξιολόγηση της προστιθέμενης αξίας του Leap Motion ως ένα νέο μέσο χειρισμού του υπολογιστή. el
heal.abstract The purpose of this thesis is the development of an educational game addressed to elementary school children, which will be controlled by hand gestures. For this purpose, an extended amount of study has been made about Computer Vision and the functionality of the Leap Motion controller, which can detect and observe the movement of human hands. Moreover, we present and analyzation of the concept of game based learning and thus the importance of educational games to a more complete education for children. Next, we present the structure, scenario, methodology, as well as the construction procedure of the developed computer game, with attention to its educational methods. The results obtained from testing the game to a small sample of children of the appropriate age, are used as a mean to reach a conclusion about the usefulness and educational value of the aforementioned game, but also are used as a springboard for an evaluation of the added value of Leap Motion as an innovative computer controller. en
heal.advisorName Κόλλιας, Στέφανος el
heal.committeeMemberName Καρπούζης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Στάμου, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 90 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής