dc.contributor.author |
Σιγάλας, Αντώνιος
|
el |
dc.contributor.author |
Sigalas, Antonios
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-03-31T13:21:36Z |
|
dc.date.available |
2016-03-31T13:21:36Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42297 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11589 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Εκπαιδευτικά παιχνίδια |
el |
dc.subject |
Educational games |
en |
dc.subject |
Education |
en |
dc.subject |
Kids |
en |
dc.subject |
Children |
en |
dc.subject |
Hand gestures |
en |
dc.subject |
Computer vision |
en |
dc.subject |
C# |
en |
dc.subject |
Leap motion |
en |
dc.subject |
Unity game engine |
en |
dc.subject |
Μόρφωση |
el |
dc.subject |
Παιδιά |
el |
dc.subject |
Χειρονομίες |
el |
dc.subject |
Όραση υπολογιστών |
el |
dc.subject |
Unity |
en |
dc.title |
Κατασκευή ηλεκτρονικού παιχνιδιού σοβαρού σκοπού, απευθυνόμενου σε παιδιά, με μέσο χειρισμού τις χειρονομίες |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανής |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-03-29 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι κατασκευή ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού για παιδιά ηλικίας Δημοτικού που θα ελέγχεται με χειρονομίες. Για το σκοπό αυτό, γίνεται εκτενής μελέτη πάνω στην τεχνολογία της όρασης των υπολογιστών και τη λειτουργία της συσκευής Leap Motion, η οποία μπορεί να ανιχνεύει και να παρακολουθεί τις κινήσεις των ανθρώπινων χεριών. Ακόμη αναλύεται η έννοια της μάθησης μέσω της ενασχόλησης με ηλεκτρονικά παιχνίδια και κατ’ επέκτασην η σημασία των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην καλύτερη μόρφωση των παιδιών. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η δομή, το σενάριο, η μεθοδολογία καθώς και η διαδικασία κατασκευής του παιχνιδιού που αναπτύχθηκε, κοιτώντας προσεκτικά την εκπαιδευτική του μέθοδο και υπόσταση. Τα αποτελέσματα που ελήφθησαν από τη δοκιμή του παιχνιδιού σε μικρό δείγμα παιδιών κατάλληλης ηλικίας χρησιμοποιούνται ως κριτήριο εξαγωγής συμπερασμάτων για τη χρησιμότητα και εκπαιδευτική αξία του εν λόγω παιχνιδιού, αλλά επιπροσθέτως, χρησιμοποιούνται και ως εφαλτήριο για την αξιολόγηση της προστιθέμενης αξίας του Leap Motion ως ένα νέο μέσο χειρισμού του υπολογιστή. |
el |
heal.abstract |
The purpose of this thesis is the development of an educational game addressed to elementary school children, which will be controlled by hand gestures. For this purpose, an extended amount of study has been made about Computer Vision and the functionality of the Leap Motion controller, which can detect and observe the movement of human hands. Moreover, we present and analyzation of the concept of game based learning and thus the importance of educational games to a more complete education for children. Next, we present the structure, scenario, methodology, as well as the construction procedure of the developed computer game, with attention to its educational methods. The results obtained from testing the game to a small sample of children of the appropriate age, are used as a mean to reach a conclusion about the usefulness and educational value of the aforementioned game, but also are used as a springboard for an evaluation of the added value of Leap Motion as an innovative computer controller. |
en |
heal.advisorName |
Κόλλιας, Στέφανος |
el |
heal.committeeMemberName |
Καρπούζης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Στάμου, Γεώργιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
90 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|