HEAL DSpace

Μηχανή αναζήτησης ναύλων με προσέγγιση ως προς το συναίσθημα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μακρυνάκης, Νικηφόρος el
dc.contributor.author Makrynakis, Nikiforos en
dc.date.accessioned 2016-06-02T08:58:45Z
dc.date.available 2016-06-02T08:58:45Z
dc.date.issued 2016-06-02
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42599
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9786
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ανάλυση συναισθήματος el
dc.subject Κοινωνικά δίκτυα el
dc.subject Βάσεις δεδομένων el
dc.subject Μηχανή αναζήτησης el
dc.subject Υπηρεσίες Web el
dc.subject Web services en
dc.subject RESTful en
dc.subject N-gram algorithm en
dc.subject Twitter API en
dc.subject Sentiment analysis en
dc.title Μηχανή αναζήτησης ναύλων με προσέγγιση ως προς το συναίσθημα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Sentiment analysis en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-10-23
heal.abstract Ζούμε στην εποχή των κοινωνικών δικτύων. Καθημερινά, εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπων ξοδεύουν σημαντικό αριθμό ωρών στα κοινωνικά δίκτυα για να επικοινωνήσουν, συνδεθούν, αλληλεπιδράσουν, δημιουργήσουν και να μοιραστούν περιεχόμενο δημιουργημένο από αυτούς, σε πρωτόγνωρο ρυθμό, καθιστώντας τα κοινωνικά δίκτυα μια πολύτιμη πηγή πληροφοριών. Ένας καινούριος ανερχόμενος κλάδος που συνδυάζει τις αρχές της επιστήμης υπολογιστών και των κοινωνικών επιστημών, ο λεγόμενος social media mining, αποσκοπεί να χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες σε αρκετές εφαρμογές. Βασιζόμενη στο αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ανάλυση των social media, η διπλωματική έχει ως στόχο την παρουσίαση μιας μηχανής αναζήτησης αεροπορικών ναύλων που προτείνει τις “ιδανικές” πτήσεις και αντίστοιχα τα καλύτερα εισιτήρια σύμφωνα με το κόστος τους και την δημοτικότητα της αεροπορικής εταιρείας στο twitter. Για να επιτευχθεί αυτό, στα πλαίσια της διπλωματικής υλοποιήθηκε ένας social analyzer που είναι υπεύθυνος για την συλλογή και την επεξεργασία δεδομένων από το twitter. Καθώς η δημοτικότητα έχει οριστεί ως το στατιστικό ισοζύγιο των θετικών και αρνητικών tweets για μια συγκεκριμένη περίοδο, χρησιμοποιήθηκε ένας αλγόριθμος ανάλυσης συναισθήματος που χρησιμοποιεί N-grams. Το πλεονέκτημα των κοινωνικών δικτύων ως πηγή πληροφοριών είναι η ανανέωση του περιεχομένου τους από τους χρήστες τους σε πραγματικό χρόνο και συνεπώς η διαδικασία συμπερασμού της δημοτικότητας είναι δυναμική και συνεχής. Θεωρώντας ότι η δημοτικότητα κάθε αεροπορικής εταιρείας αντικατοπτρίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει, είναι ένα κριτήριο που δεν πρέπει να αγνοείται. Λαμβάνοντας τα παραπάνω υπόψη, αυτή η διπλωματική στοχεύει να αλλάξει την μονολιθική διαδικασία επιλογής πτήσεων βασιζόμενη στο κόστος και να παρουσιάζει ένα πολυδιάστατο σύστημα που συμβουλεύεται την κοινή γνώμη και την βαθμολογία χρηστών. Σε συνδυασμό με την τωρινή άνθηση των κοινωνικών δικτύων, εισάγει αλλαγές που έχουν στόχο τον άνθρωπο και στην συγκεκριμένη περίπτωση τον ταξιδιώτη. el
heal.abstract We live in an age of social networks. Everyday, hundreds of millions of people are spending considerable amount of hours on social media to communicate, connect, interact, create and share user-generated content at an unpredecedent rate, making social media a significant source of information. A whole new growing field that combines the disciplines of computer science and social sciences, called social media mining, intends to harness this data and use it to many applications. Based on this increasing interest in social media analysis, this diploma thesis intends to introduce a flight search engine that proposes the “ideal” flights and respectively the best tickets in accordance to their cost and the popularity of their airline company on twitter. In order to achieve to that, within the framework of the thesis, of a social analyzer is implemented that is responsible for collecting the data from Twitter and processing it. As popularity is defined as the statistical equilibrium of positive and negative tweets in a specific period of time, a N-gram algorithm is used for the sentiment analysis of the tweets. The advantage of consulting social medias as a source of information, is that their content is updated in real time by their users and therefore the process of calculating the popularity of each airline company is dynamic and constant. Considering that the popularity of each company reflects the quality of the services provided, it’s a criterion that shouldn’t be ignored. Taking everything into consideration, this diploma thesis attempts to change the monolithic process of choosing flights based on their cost and introduce a new multidimensional system that utilizes the public opinion and user rating. Combined with the current rise of social media, it’s another step towards shifting the power back to the consumer and in this occasion, to the traveler. en
heal.advisorName Βαρβαρίγου, Θεοδώρα el
heal.committeeMemberName Λούμος, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Βαρβαρίγος, Εμμανουήλ el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 92 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα