HEAL DSpace

Ανάπτυξη βάσης κανόνων σε RuleML για τους κανονισμούς εναέριας κυκλοφορίας στην περιοχή του αεροδρομίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μήτσικας, Θεόδωρος el
dc.contributor.author Mitsikas, Theodoros en
dc.date.accessioned 2016-06-03T09:29:45Z
dc.date.available 2016-06-03T09:29:45Z
dc.date.issued 2016-06-03
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42608
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12042
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ *
dc.subject Έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας el
dc.subject Διαχωρισμός αεροσκαφών el
dc.subject Στρόβιλοι του ομόρου el
dc.subject RuleML el
dc.subject OO jDREW el
dc.subject Air traffic management en
dc.subject Air traffic control en
dc.subject Wake turbulence en
dc.subject Aircraft separation en
dc.subject RuleML en
dc.subject OO jDREW en
dc.title Ανάπτυξη βάσης κανόνων σε RuleML για τους κανονισμούς εναέριας κυκλοφορίας στην περιοχή του αεροδρομίου el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Τυπικές μέθοδοι el
heal.classification Πληροφορική el
heal.classification Επιστήμη υπολογιστών el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/1d86b586c3098498174b02c68bab55a0cb956014
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/77de68daecd823babbb58edb1c8e14d7106e83bb
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-03
heal.abstract Η ανάγκη βελτίωσης των παραμέτρων που αφορούν συνολικά στις αερομεταφορές επηρεάζει άμεσα το νευραλγικό τομέα του Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας. Η αυξημένη επιβατική κίνηση και οι μεταβολές στις τεχνολογικές παραμέτρους στην αεροπλοΐα, επιφέρουν επανεξέταση και επανακαθορισμό των κανονισμών. Θέλοντας να αποτελέσει κομμάτι της εν λόγω προβληματικής και να συμβάλλει στο βαθμό που της αναλογεί, η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην εξέταση του ελάχιστου διαχωρισμού, δηλαδή του ελάχιστου χρόνου ή της ελά- χιστης απόστασης μεταξύ δυο αεροσκαφών που προστάζουν οι ισχύοντες και οι μελλοντικοί Κανονισμοί Εναέριας Κυκλοφορίας. Η θεωρητική ανάλυση και η χρήση προγραμματιστικών εργαλείων για τον καθορισμό του ελάχιστου διαχωρισμού, συνιστά ένα ελλιπές πεδίο έρευνας, στο οποίο η παρούσα εργασία ευελπιστεί να συνεισφέρει. Στόχος είναι να τον καταστήσει εφαρμόσιμο μέγεθος στις μελέτες βελτιστοποίησης των αερομεταφορών, καθώς και να αναδείξει τις δυνατότητες χρησιμοποίησης των παραπάνω εργαλείων σε πραγματικό περιβάλλον. Το ερευνητικό αντικείμενο της εργασίας αφορά στο χώρο του αεροδρομίου, ενώ δίνεται έμφαση στην προσγείωση και απογείωση των αεροσκαφών, θεμελιώδεις διαδικασίες για τη μελέτη θεμάτων που αφορούν στη διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας όπως οι μελέτες κυκλοφορικής συμφόρησης και χωρητικότητας των αεροδρομίων. el
heal.abstract The need to improve all the parameters concerning the aviation industry, directly impacts the field of Air Traffic Control and Air Traffic Management. In the center of the eminent changes, is the process of redefining the separation standards, due to the expected increase in passenger, flight and cargo numbers and the technological background changes in the aircraft industry. The main goal of this thesis is to contribute to these changes, by providing a flexible and usable solution for the inclusion of the separation standards in the fields of conflict detection, conflict avoidance, and scheduling aircraft landings. Additionally, it can be useful as a decision support tool in real-time environments, ensuring that all the separation standards are applied. This thesis is focused on the vicinity of the airports, emphasizing on the procedures of take-off and landing, which are the phases of the flight where disruptions are likely to occur. Furthermore, the higher traffic density and the limitations of physical space, specify airport capacity. The benefits of using the exact separation standards during these phases are underestimated by most researches in all fields of the aviation industry, a fact that this thesis hopes to change. en
heal.advisorName Στεφανέας, Πέτρος el
heal.committeeMemberName Συμβώνης, Αντώνιος el
heal.committeeMemberName Κολέτσος, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 94 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα