dc.contributor.author | Μήτσικας, Θεόδωρος | el |
dc.contributor.author | Mitsikas, Theodoros | en |
dc.date.accessioned | 2016-06-03T09:29:45Z | |
dc.date.available | 2016-06-03T09:29:45Z | |
dc.date.issued | 2016-06-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42608 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12042 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας | el |
dc.subject | Διαχωρισμός αεροσκαφών | el |
dc.subject | Στρόβιλοι του ομόρου | el |
dc.subject | RuleML | el |
dc.subject | OO jDREW | el |
dc.subject | Air traffic management | en |
dc.subject | Air traffic control | en |
dc.subject | Wake turbulence | en |
dc.subject | Aircraft separation | en |
dc.subject | RuleML | en |
dc.subject | OO jDREW | en |
dc.title | Ανάπτυξη βάσης κανόνων σε RuleML για τους κανονισμούς εναέριας κυκλοφορίας στην περιοχή του αεροδρομίου | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Τυπικές μέθοδοι | el |
heal.classification | Πληροφορική | el |
heal.classification | Επιστήμη υπολογιστών | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/1d86b586c3098498174b02c68bab55a0cb956014 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/77de68daecd823babbb58edb1c8e14d7106e83bb | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-03 | |
heal.abstract | Η ανάγκη βελτίωσης των παραμέτρων που αφορούν συνολικά στις αερομεταφορές επηρεάζει άμεσα το νευραλγικό τομέα του Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας. Η αυξημένη επιβατική κίνηση και οι μεταβολές στις τεχνολογικές παραμέτρους στην αεροπλοΐα, επιφέρουν επανεξέταση και επανακαθορισμό των κανονισμών. Θέλοντας να αποτελέσει κομμάτι της εν λόγω προβληματικής και να συμβάλλει στο βαθμό που της αναλογεί, η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην εξέταση του ελάχιστου διαχωρισμού, δηλαδή του ελάχιστου χρόνου ή της ελά- χιστης απόστασης μεταξύ δυο αεροσκαφών που προστάζουν οι ισχύοντες και οι μελλοντικοί Κανονισμοί Εναέριας Κυκλοφορίας. Η θεωρητική ανάλυση και η χρήση προγραμματιστικών εργαλείων για τον καθορισμό του ελάχιστου διαχωρισμού, συνιστά ένα ελλιπές πεδίο έρευνας, στο οποίο η παρούσα εργασία ευελπιστεί να συνεισφέρει. Στόχος είναι να τον καταστήσει εφαρμόσιμο μέγεθος στις μελέτες βελτιστοποίησης των αερομεταφορών, καθώς και να αναδείξει τις δυνατότητες χρησιμοποίησης των παραπάνω εργαλείων σε πραγματικό περιβάλλον. Το ερευνητικό αντικείμενο της εργασίας αφορά στο χώρο του αεροδρομίου, ενώ δίνεται έμφαση στην προσγείωση και απογείωση των αεροσκαφών, θεμελιώδεις διαδικασίες για τη μελέτη θεμάτων που αφορούν στη διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας όπως οι μελέτες κυκλοφορικής συμφόρησης και χωρητικότητας των αεροδρομίων. | el |
heal.abstract | The need to improve all the parameters concerning the aviation industry, directly impacts the field of Air Traffic Control and Air Traffic Management. In the center of the eminent changes, is the process of redefining the separation standards, due to the expected increase in passenger, flight and cargo numbers and the technological background changes in the aircraft industry. The main goal of this thesis is to contribute to these changes, by providing a flexible and usable solution for the inclusion of the separation standards in the fields of conflict detection, conflict avoidance, and scheduling aircraft landings. Additionally, it can be useful as a decision support tool in real-time environments, ensuring that all the separation standards are applied. This thesis is focused on the vicinity of the airports, emphasizing on the procedures of take-off and landing, which are the phases of the flight where disruptions are likely to occur. Furthermore, the higher traffic density and the limitations of physical space, specify airport capacity. The benefits of using the exact separation standards during these phases are underestimated by most researches in all fields of the aviation industry, a fact that this thesis hopes to change. | en |
heal.advisorName | Στεφανέας, Πέτρος | el |
heal.committeeMemberName | Συμβώνης, Αντώνιος | el |
heal.committeeMemberName | Κολέτσος, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 94 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: