dc.contributor.author |
Γούλιας, Ιωάννης
|
el |
dc.contributor.author |
Goulias, Ioannis
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-06-23T11:46:58Z |
|
dc.date.available |
2016-06-23T11:46:58Z |
|
dc.date.issued |
2016-06-23 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42821 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10339 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Τεχνικές προβλέψεων |
el |
dc.subject |
Εφαρμογή για γνώσεις προβλέψεων |
el |
dc.subject |
Φορητές συσκευές |
el |
dc.subject |
Εφαρμογή Android |
el |
dc.subject |
Υβριδική εφαρμογή |
el |
dc.subject |
Διαδικτυακή εφαρμογή |
el |
dc.subject |
Forecasting techniques |
en |
dc.subject |
Application for knowledge of forecasting |
en |
dc.subject |
Mobile devices |
en |
dc.subject |
Android application |
en |
dc.subject |
Hybrid application |
en |
dc.subject |
Web application |
en |
dc.title |
Forecasdom: υβριδική και διαδικτυακή εφαρμογή γνώσεων για τις τεχνικές προβλέψεων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Τεχνικές προβλέψεων |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-03-18 |
|
heal.abstract |
Το Forecasdom είναι ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων για τις τεχνικές προβλέψεων που έχει σκοπό να παρουσιάσει τη γνώση πιο άμεσα και πιο συναρπαστικά με την ελπίδα οτι η αυξημένη συμμετοχή και προσοχή του χρήστη θα οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα. Δυο αντίπαλοι καλούνται να ολοκληρώσουν ένα παιχνίδι τεσσάρων γύρων των πέντε ερωτήσεων από εφτα κατηγορίες μέσα σε περιορισμένο χρόνο. Ο παίκτης με τις περισσότερες σωστές απαντήσεις κερδίζει. Σε περίπτωση ισοπαλίας κερδίζει ο πιο γρήγορος.
Οι κατηγορίες του παιχνιδιού περιλαμβάνουν βασικές έννοιες και εργαλεία των προβλέψεων (Basics), αρχές και προτάσεις εφαρμογής των διασικασιών στην πράξη (Forecasting In Practice), γνώσεις περισσότερο ή λιγότερο εξειδικευμένες για τις κριτικές προβλέψεις (Judgmental:Level 1, Judgmental:Level 2), απλά και πολύπλοκα ζητήματα των ποσοτικών μεθόδων προβλέψεων (Objective:Level 1, Objective:Level 2) καθως και πιο εξειδικευμένες τεχνικές (Advanced Techniques).
Παρουσιάζονται οι τεχνικές προβλέψεων με την σειρά που εξετάστηκαν για να σχηματίσουν τις κατηγορίες ερωτήσεων του Forecasdom. Γίνεται αναφορά των ποιοτικών και ποσοτικών μεθόδων πρόβλεψης, εφαρμογών αυτών στην καθημερινότητα αλλά και προτάσεις για καλύτερη εφαρμογή των διαδικασιών προβλέψεων.
Μέσω βασικών αρχών της Τεχνολογίας Λογισμικού γίνεται σχεδιασμός της εφαρμογής και περιγραφή της υλοποίησης της. Παρουσιάζονται μέσω UML διαγραμμάτων οι τρόποι χρήσης της εφαρμογής, ενώ περιλαμβάνονται και οι προδιαγραφές των απαιτήσεων του λογισμικού.
Τέλος, καταγράφονται τα αποτελέσματα από τη χρήση του Forecasdom από 7 πραγματικούς χρήστες διαφορετικών ηλικιών και γνωστικού πεδίου τόσο σε τεχνικό όσο και σε επίπεδο γνώσεων και γίνεται σχολιασμός των αποτελεσμάτων σε συνδυασμό με ιδέες για πιθανές προεκτάσεις της εφαρμογής. |
el |
heal.abstract |
Forecasdom is an interactive knowledge game about
forecasting techniques which aims at presenting knowledge
in a more direct and exciting way, hoping that increased
user participation and focus will lead to better results in learning. Two oppontents must complete a four round of five questions from seven categories game in a limited amount of time.The player with the most correct answers wins. In case of a tie,
the fastest player wins. The categories of the game contain basic terms and tools for forecasting (Basics), principles and suggestions for the application of the procedures in practice (Forecasting in Practice), knowledge more or less specalized for
judgmental forecasting (Judgmental:Level 1, Judgmental:Level 2), simple and complex subjects of quantitative forecasting methods (Objective:Level 1, Objective:Level 2) and more complex forecasting techniques (Adnvanced Techniques). Forecasting methods are presented as they were examined for the purpose of structuring the Forecasdom's categories.Also,there is a description of Quantitative and Qualitative forecasting methods and applications in everyday life and suggestions for the application of procedures. Furthermore, the design and implementation of the application takes place according to basic Software Engineering principles. Different aspects of Forecasdom are presented with the use of UML diagrams, software requirements specifications are also mentioned. Finally,
the results of Forecasdom's use from 7 different respondents of different ages, and knowledge fields are recorded in a technical and theoretical way. Analysis and comments on the results are
included in a combination with ideas for future evolution. |
en |
heal.advisorName |
Ασημακόπουλος, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαρράς, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Ασκούνης, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
274 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|