dc.contributor.author | Δέτσιος, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Detsios, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2017-02-03T11:20:54Z | |
dc.date.available | 2017-02-03T11:20:54Z | |
dc.date.issued | 2017-02-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44297 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13199 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αριθμητική ανάλυση | el |
dc.subject | Υδροπτερύγιο | el |
dc.subject | Πηδάλιο | el |
dc.subject | Ελεύθερη επιφάνεια | el |
dc.subject | Καταμαράν | el |
dc.subject | Numerical analysis | en |
dc.subject | Hydrofoil | en |
dc.subject | Rudder | en |
dc.subject | Free surface | en |
dc.subject | Catamaran | en |
dc.title | Αριθμητική ανάλυση φορτίων σε ιστιοπλοϊκό υδροπτέρυγο καταμαράν τύπου AC45 | el |
dc.title | Numerical analysis of the forces on a sailing hydrofoil catamaran vessel AC45 | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Υπολογιστική ρευστομηχανική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-11-02 | |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται υπολογιστική προσομοίωση της ροής γύρω από ένα ιστιοπλοϊκό υδροπτέρυγο καταμαράν τύπου ΑC45 με τη μέθοδο των στοιχείων στροβιλότητας. Τονίζεται ότι η παρούσα εργασία αφορά μόνο το υδροδυναμικό κομμάτι του σκάφους,δηλαδή δεν έγινε προσομοίωση της ροής γύρω από τα πανιά. Αρχικά προσαρμόστηκε η γεωμετρία των μελών του σκάφους (γάστρα,υδροπτερύγιο,πηδάλιο) κατάλληλα ώστε να είναι συμβατή με το υπολογιστικό λογισμικό. Στη συνέχεια,και αφού έγιναν υπολογισμοί των απομονωμένων υδροδυναμικών σωμάτων για να εξακριβωθεί η εν γένει συμπεριφορά τους,ακολούθησαν συνολικοί υπολογισμοί για το σκάφος στους οποίους ήταν διακριτή και η αλληλεπίδραση των σωμάτων μεταξύ τους. Στους συνολικούς υπολογισμούς συμπεριλήφθηκε επίσης προσομοίωση της ελεύθερης επιφάνειας και προσέγγιση του κυματισμού του νερού. Τέλος,έγινε παραμετρική ανάλυση από την οποία προέκυψαν στοιχεία για τη γεωμετρία των υδροδυναμικών σωμάτων και πώς αυτά επηρεάζουν την απόδοσή τους. | el |
heal.abstract | In the present diploma thesis, takes place the computational simulation of the flow around a sailing hydrofoil catamaran AC45 with the vortex particle method. It has to be mentioned that this thesis examines only the hydrodynamic part of the vessel. That means,that calculations around the sails did not take place. Firstly,the geometry of the parts of the vessel (hull,daggerboard,rudder) was adjusted in order to be compatible with the computational software. Then,and after calculations of the isolated hydrodynamic bodies in order to be observed their general behaviour,overall calculations of the vessel took place where it was also distinguishable the interaction of the parts. The overall calculations concluded also free surface simulation and water waves approximation. In the end,from the parametric analysis were drawn conclusions about the geometry of the hydrodynamic bodies and how this affect their efficiency. | en |
heal.advisorName | Βουτσινάς, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Βουτσινάς, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Ριζιώτης, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Αναγνωστόπουλος, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 87 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: