dc.contributor.author |
Πάσχου, Δροσιά
|
el |
dc.contributor.author |
Paschou, Drosia
|
|
dc.date.accessioned |
2017-03-08T08:24:48Z |
|
dc.date.available |
2017-03-08T08:24:48Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-08 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44556 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6144 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Παραγωγή και Διαχείρηση Ενέργειας” |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ηλεκτρικά οχήματα |
el |
dc.subject |
Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων |
el |
dc.subject |
Μοντέλο ενεργειακής διαχείρισης |
el |
dc.subject |
Electric vehicles |
en |
dc.subject |
Charging electric vehicles |
en |
dc.subject |
Energy management model |
en |
dc.title |
Ανάλυση μοντέλου ενεργειακής διαχείρισης στόλου ηλεκτρικών οχημάτων σύμφωνα με την ελαστικότητα που προσφέρουν οι χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Ενεργειακή Διαχείριση |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-09-30 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής είναι η ανάλυση ενός σύστηματος διαχείρισης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων που παρέχει τη δυνατότητα συνεργασίας ενός στόλου ηλεκτρικών οχημάτων λαμβάνοντας υπόψη τις ενεργειακές ανάγκες των ηλεκτρικών οχημάτων και τους περιορισμούς που επιβάλλει ο διαχειριστης του δικτύου. Το σύστημα διαχείρισης εκμεταλλεύεται την ευελιξία που προσφέρουν οι χρήστες των ηλεκτρικών οχημάτων, όταν η απαιτούμενη διάρκεια για πλήρη φόρτιση είναι μικρότερη από τη διαθέσιμη περίοδο που το ηλεκτρικό όχημα μπορεί να παραμείνει στο σταθμό φόρτισης, έτσι ώστε όλα τα ηλεκτρικά οχήματα να είναι πλήρως φορτισμένα κατά τη διάρκεια αναχώρησης. Σε περιπτώσεις όπου το δίκτυο βρίσκεται σε ώρα αιχμής και η διαθεσιμότητα του δικτυού δεν επαρκεί για να ικανοποιήσει τις ενεργειακές ανάγκες του στόλου των ηλεκτρικών οχημάτων, ένα ποσοστό των μπαταριών τω ηλεκτρικών οχημάτων παραμένει αφόρτιστο. Το ποσοστό αυτό αποφασίζεται από το σύστημα διαχείρισης των ηλεκτρικών οχημάτων που αναλύεται σε αυτή τη διπλωματική σύμφωνα με διάφορα κριτήρια κριτήρια όπως η ελαστικότητα που προσφέρουν τα ηλεκτρικά οχήματα, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας (state-of-charge), ο χρόνος που παραμένει το όχημα στο σταθμό χωρίς να φορτίζει. Ο αλγόριθμος που αναλύεται στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής έχει αναπτυχθεί σε περιβάλλον Matlab, όπου με δεδομένα τα στοιχεία ζήτησης του δικτύου υλοποιούνται κάποια σενάρια με βάση την ελαστικότητα που παρέχουν οι χρήστες των ηλεκτρικών οχημάτων. Στο κεφάλιο 1, γίνεται αναφορά στα ηλεκτρικά οχήματα και την είσοδό τους στην αγορά, παρουσιάζονται οι διάφοροι τύποι οχημάτων και τα είδη φόρτισής τους και παραθέτονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης και της διείσδυσής τους στην αγορά. Στο κεφάλαιο 2, παρουσιάζεται μια εισαγωγή στα συστήματα ηλεκτρικής ενέργειας όπως είναι διαρθρωμένα (παραγωγή, μεταφορά και διανομή) καιι στη συνέχεια γίνεται μια αναφορά στην επίδραση που έχει η είσοδος των ηλεκτρικών οχημάτων στα δίκτυα διανομής. Παρουσιάζονται κάποια ενδεικτκικά διαγράμματα και αναφέρονται κάποια σμπεράσματα όπως έχουν προκύψει από τη βιβλιογραφία. Στο κεφάλαιο 3, παρουσιάζεται ο αλγόριθμος που μελετήθηκε και επεξηγείται το προτεινόμενο σύστημα διαχείρισης φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων. Παρουσιάζεται το διάγραμμα ροής του αλογορίθμου , καθώς και τα κριτήρια με τα οποία το σύστημα διαχειρίζεται τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων. Τέλος, παρουσιάζονται τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία καθορίζεται η προτεραιότητα των οχημάτων που θα φορτίσουν σε περιπτώσεις όπου παραβιάζονται οι τεχνικές απαιτήσεις του δικτύου. Στο κεφάλαιο 4, παρουσιάζονται οι προσομοιώσεις που εκτελέστηκαν σύμφωνα με τρία σενάρια. Στο πρώτο σενάριο όλα τα ηλεκτρικά οχήματα προσφέρουν ελαστικότητα, στο δεύετρο σενάριο κανένα ηλεκρικό όχημα δεν προσφέρει ελαστικότητα και στο τρίτο σενάριο οι χρήστες των ηλεκτρικών οχημάτων προσφέρουν ελαστικότητα από 10%-90%. Για κάθε σενάριο παρουσιάζονται τα γραφήματα που προέκυψαν: το πώς μεταβάλλεται η ζήτηση, το επίπεδο φόρτισης των οχημάτων όταν αποχωρούν από τους σταθμούς φόρτισης κλπ. Τέλος, στο κεφάλαιο 5 συνοψίζονται τα κυριότερα συμπεράσματα που προέκυψαν καθώς και μελοντικές επεκτάσεις της παρούσας εργασίας. |
el |
heal.advisorName |
Χατζηαργυρίου, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαθανασίου, Σταύρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γεωργιλάκης, Παύλος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
70 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|