dc.contributor.author |
Μπάκαλος, Νικόλαος
|
el |
dc.contributor.author |
Bakalos, Nikolaos
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-09-11T11:45:45Z |
|
dc.date.issued |
2017-09-11 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45572 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14465 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Υπολογιστές υψηλής επίδοσης |
el |
dc.subject |
Αντίστροφα προβλήματα |
el |
dc.title |
Υπολογιστές υψηλής επίδοσης (HPC) για αντίστροφα προβλήματα: Εφαρμογή στην επιτήρηση δομικής αντοχής πλοίων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Θέματα υπολογιστών απτόμενα αριθμητικών αλγορίθμων |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/2b5a4cd76a68c3173a55bfccd0270c372a87ca60 |
|
heal.dateAvailable |
2018-09-10T21:00:00Z |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-03-22 |
|
heal.abstract |
Risk assessment engineering for vessels is currently undergoing a “perfect storm”.
Namely: a convergence of immense amounts of sensor data, new supercomputers (High
Performance Computing -HPC) to analyse it, and improved mathematical models to
plug the data into. All of these converging streams have to funnel through a bottleneck
known as inverse problems. Without fundamental improvements in this essentially
computational problem, we will lose much of the opportunity for extracting knowledge
from the data deluge. Computational Inverse Problems can drive a Big Data revolution.
The combination of computer science applied mathematics and continuum mechanics
are necessary to solve the problems together with advanced statistical and stochastic
methods. Consider an ocean travelling big vessel, tanker or container-ship, which has a full array
of sensors on many positions of its hull, as well as other measuring devices measuring
and keeping data on sea waves, wind speed, geographic location, and time. We can
collect all these data almost continuously in time. We would like to use the full stress
and strain fields and the hydrodynamic partial differential equations (PDE’s) describing
the interaction of the sea waves and the wind with vessel, taking data from all the
instruments and integrating them through an inverse problem. Our aim is to solve the
distribution of elastic properties inside the hull of the vessel and isolate the points of
high fatigue and high corrosion at which there is a grave risk to have the beginn
ing of a serious damage, by providing an information system that will alert for one or a
worldwide fleet of vessels for such incidents, and preventing damages and pollution
with impact in human life and in oceans and in our earth environment. |
en |
heal.abstract |
Η εκτίμηση ρίσκου για τον ναυπηγικό κόσμο έχει έρθει τα τελευταία χρόνια
αντιμέτωπη με την χρήση τεράστιων συνόλων δεδομένων από διάφορους αισθητήρες,
νέους υπερ-υπολογιστές με την ικανότητα να αναλύσουν αυτά τα δεδομένα και
βελτιωμένα μαθηματικά μοντέλα για την χρήση αυτών των αναλύσεων. Τα υπολογιστικά
inverse problems βρίσκονται στο κέντρο αυτής της επανάστασης των μεγάλων δεδομένων.
Η παρούσα εργασία εκμεταλλεύεται τα παραπάνω για χρήση σε μεγάλες θαλάσσιες
κατασκευές (tanker, υπερωκεανια κλπ.) με την ενσωμάτωση ενός μεγάλου αριθμού
αισθητήρων και άλλων συσκευών μέτρησης, oι οποίες μας παρέχουν δεδομένα για
σε θαλάσσια κύματα, ταχύτητα του ανέμου, γεωγραφική θέση, την ώρα κλπ. Η συλλογή
αυτών των δεδομένων γίνεται συνεχώς και σε πραγματικό χρόνο. Ο στόχος μας είναι η
χρήση όλων των υδροδυναμικών μερικών διαφορικών εξισώσεων που περιγράφουν
την αλληλεπιδραση του σκελετού του πλοίου με τη θάλασσα και τον αέρα, η χρήση
δεδομένων από τους αισθητήρες και η αξιοποίηση όλων αυτών μέσω ενός inverse
προβλήματος. Η επίλυση και αναγνώριση σημέιων υψηλής έντασης ή διάβρωσης στον
σκελετό, όπου ο κίνδυνος για μεγάλη ζημιά είναι μεγάλος, θα οδηγήσει στην
δημιουργία ενός συστήματος πληροφοριών για την έγκαιρη ενημέρωση και την
αποφυγή μεγάλων καταστροφών. |
el |
heal.advisorName |
Βαρβαρίγου, Θεοδώρα |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαβασιλείου, Συμεών |
el |
heal.committeeMemberName |
Ρουσσάκη, Ιωάννα |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
127 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|