dc.contributor.author | Ζεπάτου, Βασιλική | el |
dc.contributor.author | Σπυρέλλης, Νικόλαος | el |
dc.date.accessioned | 2018-02-02T13:29:49Z | |
dc.date.available | 2018-02-02T13:29:49Z | |
dc.date.issued | 2018-02-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46392 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | σχολεία | el |
dc.subject | ποιότητα κατασκευής και δομικά υλικά σχολείων | el |
dc.subject | αειφόρος κατασκευή | el |
dc.subject | αντιλήψεις, στάσεις και απόψεις διευθυντών σχολείων | el |
dc.title | Επιλογή και Χρήση Υλικών σε Σχολικές Μονάδες φιλικές προς το περιβάλλον. | el |
heal.type | conferenceItem | |
heal.classification | Αειφόρος κατασκευή | el |
heal.classification | Υλικά σε σχολικά κτίρια | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2008-05-21 | |
heal.bibliographicCitation | Ζεπάτου, Β., Σπυρέλλης, Ν., Επιλογή και Χρήση Υλικών σε Σχολικές Μονάδες φιλικές προς το περιβάλλον, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δομικών Υλικών & Στοιχείων - Έκθεση, Τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδας, 2008. | el |
heal.abstract | Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η θεωρητική βάση, το περιεχόμενο και το μεθοδολογικό πλαίσιο πανελλαδικής έρευνας σε 170 σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με το σχολικό χώρο, την αειφόρο κατασκευή και την επιλογή και χρήση υλικών με στόχο σχολικές μονάδες φιλικές προς το περιβάλλον και την υγεία του ανθρώπου. Επίσης παρουσιάζονται ορισμένα πρώτα αποτελέσματα και συμπεράσματα της έρευνας που προέκυψαν από τις αντιλήψεις, στάσεις και απόψεις των Διευθυντών των συμμετεχόντων σχολικών μονάδων, ως μελέτη περίπτωσης. | el |
heal.publisher | Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας | el |
heal.fullTextAvailability | true | |
heal.conferenceName | 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δομικών Υλικών & Στοιχείων - Έκθεση | el |
heal.conferenceItemType | full paper |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: