Abstract:
Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται η βελτιστοποίηση της αποδόσεως του κινητήρα επαγωγής σε σύστημα ηλεκτρικής κίνησης αντιστροφέα πηγής τάσεως δύο επιπέδων μέσω ελέγχου της μαγνητικής ροής στον κινητήρα. Συγκεκριμένα, πραγματοποιείται συγκριτική διερεύνηση και αξιολόγηση των τεχνικών βέλτιστου ελέγχου της μαγνητικής ροής που βασίζονται σε αρχιτεκτονικές προπρογραμματισμένης μαγνητικής ροής ή με χρήση ασαφούς λογικής, μέσω συγκρίσεως αποτελεσμάτων προσομοιώσεων με διερευνήσεις που υπάρχουν στη βιβλιογραφία.