dc.contributor.author | Δαβερώνα, Άννα Χριστίνα | el |
dc.contributor.author | Daverona, Anna Christina | en |
dc.date.accessioned | 2018-05-10T09:42:43Z | |
dc.date.available | 2018-05-10T09:42:43Z | |
dc.date.issued | 2018-05-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46926 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15427 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | 3D μοντέλο | el |
dc.subject | Unity | el |
dc.subject | Ετικέτες | el |
dc.subject | Πολιτιστική κληρονομιά | el |
dc.subject | Περιήγηση | el |
dc.subject | 3D model | en |
dc.subject | Unity | el |
dc.subject | Tag | el |
dc.subject | Cultural heritage | el |
dc.subject | User browsing | el |
dc.title | Ανάπτυξη 3D εικονικού περιβάλλοντος για την περιήγηση και τη σήμανση απτών πολιτιστικών δεδομένων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Προγραμματισμός | el |
heal.classification | Φωτογραμμετρία | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-03-26 | |
heal.abstract | Σε αυτή την εργασία παρουσιάζονται τα βήματα καθώς και η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για τη δημιουργία μίας εφαρμογής, η οποία δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να περιηγηθεί σε ένα τρισδιάστατο μοντέλο καθώς επίσης να αποθηκεύσει και να παρουσιάσει πληροφορίες για αυτό. Αρχικά, αναλύονται τα τρισδιάστατα μοντέλα και η σημαντικότητά τους. Επίσης αναφέρονται κάποιες από τις μεθόδους δημιουργίας τους καθώς και οι τομείς εφαρμογής τους. Στη συνέχεια, γίνεται παρουσίαση της εφαρμογής που δημιουργήθηκε καθώς και των δεδομένων που χρησιμοποιήθηκαν και αναλύονται οι δυνατότητες που δίνονται στον χρήστη κατά τη διάρκεια χρήσης της εφαρμογής. Επιπλέον παρουσιάζονται τα λογισμικά που χρησιμοποιήθηκαν, τα οποία ήταν το Unity και το Microsoft Visual Studio. Ακόμη περιγράφεται η διαδικασία που ακολουθήθηκε για την δημιουργία της εφαρμογής και γίνεται επεξήγηση του κώδικα που δημιουργήθηκε για τις διάφορες λειτουργίες της. Τέλος, παρουσιάζονται οι προοπτικές εξέλιξης της παρούσας εφαρμογής και αναφέρονται οι επιπλέον λειτουργίες που θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν σε μία τέτοιου είδους εφαρμογή. | el |
heal.abstract | This diploma thesis presents the steps and the methodology followed to create an application that enables the user to browse a 3D model as well as store and present information about it. Initially, three-dimensional models and their significance are analyzed. Also, some of their creation methods and their application areas are mentioned. Subsequently, a presentation of the created application and of the data used is presented, and the capabilities given to the user during the use of the application are analyzed. In addition, there is the representation of the software that were used such as Unity and Microsoft Visual Studio. It also describes the procedure followed for creating the application and explaining the code created for its various functions. Finally, the prospects for the development of the present application are presented and the additional functions that could be included in such application. | en |
heal.advisorName | Δουλάμης, Αναστάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Γεωργόπουλος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Ιωαννίδης, Χαράλαμπος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Τοπογραφίας. Εργαστήριο Φωτογραμμετρίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 78 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: