dc.contributor.author | Αγαπουλάκης, Βασίλειος | el |
dc.contributor.author | Agapoulakis, Vasileios | en |
dc.contributor.author | Τσατσαρώνης, Αντώνιος | el |
dc.contributor.author | Tsatsaronis, Antonios | en |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T10:15:08Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T10:15:08Z | |
dc.date.issued | 2018-06-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/47130 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8494 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-Οικονομικά Συστήματα (ΜΒΑ)” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αισθητήρες | el |
dc.subject | Χορός | |
dc.subject | Μοντελοποίηση | |
dc.subject | Πολιτιστική κληρονομία | |
dc.subject | Kinect | en |
dc.subject | Model | en |
dc.subject | Dance | en |
dc.subject | Traditional movement | en |
dc.title | Η διαφυλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της μοντελοποίησης και καταγραφής της ανθρώπινης κίνησης στους παραδοσιακούς χορούς με τη βοήθεια του αισθητήρα kinect | el |
dc.contributor.department | ΤΕΧΝΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-03-30 | |
heal.abstract | Η λογική που υλοποιήθηκε η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό της να δώσει την δυνατότητα σε φοιτητές εκπαιδευτικό προσωπικό αλλά και οπαδούς της τεχνολογίας να μελετήσουν νέες προγραμματιστικές μεθόδους και τεχνικές μη συμβατικές σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο χειρισμού του ηλεκτρονικού υπολογιστή (πληκτρολόγιο και ποντίκι). Η τεχνολογία που έφερε το Microsoft Kinect στο εμπόριο ουσιαστικά χρησιμοποιεί χειρονομίες και φωνητικές εντολές και δίνει στους εκάστοτε χρήστες την δυνατότητα να εξοικειωθούν σε μια νέα μορφή προγραμματισμού που κάνει πολλές εργασίες στον υπολογιστή πιο εύκολές και λιγότερο χρονοβόρες. Ουσιαστικά το Microsoft Kinect έφερε ραγδαίες αλλαγές στους τομείς της αναγνώρισης των χειρονομιών και στον εντοπισμό αντικειμένων, τομείς που θα αναλυθούν παρακάτω. Επίσης θα αναλυθεί η σημασία της διάσωσής και καταγραφής της άυλής πολιτιστικής κληρονομιάς και η σημαντικότητα της καταγραφής της και πως αυτό επιτυγχάνεται με την νέα τεχνολογία που φέρνει το kinect. | el |
heal.advisorName | Δουλάμης Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Δουλάμης Αναστάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Βαρβαρίγου, Θεοδώρα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 120 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: