The present thesis uses numerical methods for the prediction of parametric rolling of ships. A three degrees of freedom model is used for better accuracy. Furthermore the boundaries of parametric rolling are calculated using numerical continuation methods. Three different version of the model are compared i.e. a one degree of freedom, a linear coupled and a non linear coupled.
Στη διπλωματική αυτή χρησιμοποιούνται αριθμητικές μέθοδοι για τον υπολογισμό της παραμετρικής αστάθειας των πλοίων. Χρησιμοποιείται ένα μοντέλο τριών βαθμών ελευθερίας το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια. Επιπρόσθετα υπολογίστηκαν τα όρια της παραμετρικής αστάθειας έτσι όπως αυτά προέκυψαν από μεθόδους αριθμητικής συνέχισης. Τρεις διαφορετικές εκδοχές του μοντέλου συγκρίθηκαν: μια ενός βαθμού ελευθερίας, μια γραμμική τριών βαθμών ελευθερίας και μια μη γραμμική τριών βαθμών ελευθερίας