Στη διπλωματική εργασία που εκπονήθηκε μελετήθηκε η εφικτότητα ανανέωσης του μεσογειακού στόλου φορτηγών πλοίων. Χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο Ψαραύτη- Κορρέ που δίνει τη δυνατότητα παραγωγής πλοίων σε σειρά με αποτέλεσμα τη μείωση του κόστους κτίσης. Με πρόταση της ΕΕΜΦΠ μελετήθηκε το μοντέλων μητρικής- θυγατρικών όπου κάθε πλοίο αποτέλεσε μια εταιρία. Το οικονομικό αυτό πρόγραμμα για την αλλαφή 30 πλοίων υπολογίστηκε και παρατείθεται αναλυτικά μαζί με τα σχέδια για την κατασκευή των πλοίων.
The paper refers to the reniewal of the SSS, using the Psaraftis-Korres model for producing vessels in series. The Union of the Med shipowners has proposed a financial model to sponsor this effort. One large company will be responsible for ordering the vessels and gathering the expences and subsidiaries wiil own the ships. This thesis presents this model and the plan (general arrangement) of the vessels, calculates the total cost of the scheme and the RFR for the reniewal of 30 new vessels in 2 years period.