HEAL DSpace

Εφαρμογή του Mobile Edge Computing στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γιαννακίδου, Ελισάβετ el
dc.contributor.author Giannakidou, Elisavet en
dc.date.accessioned 2019-05-23T10:24:23Z
dc.date.available 2019-05-23T10:24:23Z
dc.date.issued 2019-05-23
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48803
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16593
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρικό όχημα el
dc.subject Φόρτιση el
dc.subject IoT en
dc.subject MEC en
dc.subject IoV en
dc.title Εφαρμογή του Mobile Edge Computing στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Τηλεπικοινωνίες el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-03-04
heal.abstract Τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν μέσα μεταφοράς φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς δεν εκπέμπουν ρυπογόνα αέρια και συμβάλλουν στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Στην παρούσα εργασία, μελετάται η αξιοποίηση της αρχιτεκτονικής Mobile Edge Computing στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. H MEC αρχιτεκτονική προσφέρει αποθηκευτικούς και δικτυακούς πόρους στις παρυφές του δικτύου, μικρό χρόνο καθυστέρησης και επίγνωση της θέσης. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται επισκόπηση της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων και της εξέλιξης της κινητής ασύρματης τεχνολογίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναφέρονται τα κύρια χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών οχημάτων, μελετώνται εκτενώς οι τρόποι φόρτισης του και οι σχετικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Στο τρίτο κεφάλαιο, μελετάται εκτενώς η τεχνολογία Mobile Edge Computing ως προς την αρχιτεκτονική, το πλαίσιο λειτουργίας και τις περιπτώσεις χρησιμοποίησής της. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται το σύστημα φόρτισης ηλεκτρικού οχήματος με χρήση της υπάρχουσας τηλεπικοινωνιακής υποδομής και, στη συνέχεια, γίνεται προσέγγιση της φόρτισης με τη χρήση MEC. Στο πέμπτο κεφάλαιο, πραγματοποιείται διαστασιολόγηση της φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Εξετάζονται τα προβλήματα φόρτισης κινούμενων οχημάτων και φόρτισης στο χώρο κατοικίας. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα και οι προκλήσεις για περαιτέρω μελέτη. el
heal.advisorName Κωττής, Παναγιώτης el
heal.committeeMemberName Καψάλης, Χρήστος el
heal.committeeMemberName Φικιώρης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Κωττής, Παναγιώτης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 94 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα