dc.contributor.author | Γιαννακίδου, Ελισάβετ | el |
dc.contributor.author | Giannakidou, Elisavet | en |
dc.date.accessioned | 2019-05-23T10:24:23Z | |
dc.date.available | 2019-05-23T10:24:23Z | |
dc.date.issued | 2019-05-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48803 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16593 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικό όχημα | el |
dc.subject | Φόρτιση | el |
dc.subject | IoT | en |
dc.subject | MEC | en |
dc.subject | IoV | en |
dc.title | Εφαρμογή του Mobile Edge Computing στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Τηλεπικοινωνίες | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-03-04 | |
heal.abstract | Τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν μέσα μεταφοράς φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς δεν εκπέμπουν ρυπογόνα αέρια και συμβάλλουν στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Στην παρούσα εργασία, μελετάται η αξιοποίηση της αρχιτεκτονικής Mobile Edge Computing στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. H MEC αρχιτεκτονική προσφέρει αποθηκευτικούς και δικτυακούς πόρους στις παρυφές του δικτύου, μικρό χρόνο καθυστέρησης και επίγνωση της θέσης. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται επισκόπηση της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων και της εξέλιξης της κινητής ασύρματης τεχνολογίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναφέρονται τα κύρια χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών οχημάτων, μελετώνται εκτενώς οι τρόποι φόρτισης του και οι σχετικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Στο τρίτο κεφάλαιο, μελετάται εκτενώς η τεχνολογία Mobile Edge Computing ως προς την αρχιτεκτονική, το πλαίσιο λειτουργίας και τις περιπτώσεις χρησιμοποίησής της. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται το σύστημα φόρτισης ηλεκτρικού οχήματος με χρήση της υπάρχουσας τηλεπικοινωνιακής υποδομής και, στη συνέχεια, γίνεται προσέγγιση της φόρτισης με τη χρήση MEC. Στο πέμπτο κεφάλαιο, πραγματοποιείται διαστασιολόγηση της φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Εξετάζονται τα προβλήματα φόρτισης κινούμενων οχημάτων και φόρτισης στο χώρο κατοικίας. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα και οι προκλήσεις για περαιτέρω μελέτη. | el |
heal.advisorName | Κωττής, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Καψάλης, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Φικιώρης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Κωττής, Παναγιώτης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 94 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: