HEAL DSpace

Οικονομοτεχνική αξιολόγηση παρεμβάσεων βελτίωσης οδικής ασφάλειας σε ισόπεδους κόμβους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μποντόζης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Bontozis, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2019-07-05T09:37:09Z
dc.date.available 2019-07-05T09:37:09Z
dc.date.issued 2019-07-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48982
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16663
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αξιολόγηση παρεμβάσεων στην οδική ασφάλεια el
dc.subject Οικονομοτεχνική αξιολόγηση βελτιώσεων σε ισόπεδους κόμβους el
dc.subject Συγκριτική αξιολόγηση αντιμέτρων βελτίωσης οδικής ασφάλειας el
dc.subject Evaluation of interventions in road safety en
dc.subject Economic and technical assessment of improvements in intersections en
dc.subject Comparative assessement of countermeasures for improvements in road safety en
dc.title Οικονομοτεχνική αξιολόγηση παρεμβάσεων βελτίωσης οδικής ασφάλειας σε ισόπεδους κόμβους el
dc.title Economic and technical assessment of road safety improvements at intersections en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ειδικά κεφάλαια γεωμετρικού σχεδιασμού οδών el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-03-18
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η οικονομοτεχνική αξιολόγηση παρεμβάσεων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας σε ισόπεδους κόμβους. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε περιελάμβανε τον καθορισμό του κόστους υλοποίησης των παρεμβάσεων σύμφωνα με τιμές κοστολόγησης από μελέτες που εκπονούνται στην Ελλάδα. Κατόπιν μέσω του λογισμικού FM17 , έγιναν αρκετές δοκιμές καταγραφής της μείωσης στη συνολική βαθμολογία του κόμβου ως αποτέλεσμα της προσθήκης ή αναβάθμισης ενός κάθε φορά αντιμέτρου. Σημειώνεται πως η μείωση της συνολικής βαθμολογίας του κόμβου ισοδυναμεί στο λογισμικό με αναβάθμιση του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας σε αυτόν. Οι μειώσεις της βαθμολογίας που καταγράφηκαν συσχετίστηκαν ακολούθως με ένα αντίμετρο κάθε φορά αλλά και με το κόστος υλοποίησης του ίδιου αντιμέτρου. Ύστερα ακολουθώντας την ίδια διαδικασία σε ορισμένο αριθμό κόμβων επετεύχθη συσχέτιση των μεγεθών της ποσοστιαίας μείωσης της βαθμολογίας συναρτήσει της ποσοστιαίας αύξησης του κόστους αξιολογώντας ταυτόχρονα στον ίδιο κόμβο έξι παρεμβάσεις αλλά και συνδυασμό αυτών. Αυτό που επίσης επιχειρήθηκε , ήταν η συσχέτιση των λογισμικών FM17 και IHSDM σε ορισμένο αριθμό οδικών αξόνων. Η χρησιμότητα της παρούσας διπλωματικής εργασίας έγκειται στο γεγονός ότι παρέχεται η δυνατότητα στο μελετητή παρεμβάσεων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας σε ισόπεδους κόμβους ,άμεσης εκτίμησης των παρεμβάσεων που πρέπει να υλοποιήσει ώστε να επιτύχει τη βέλτιστη οικονομοτεχνικά αποδοτικότητα. Και στα πλεονεκτήματα της παρούσας εργασίας συγκαταλέγεται το γεγονός ότι η γνώση παρέχεται μέσω ιδιαίτερα ευκρινών ,αναλυτικών, αριθμημένων και τελικώς ευανάγνωστων διαγραμμάτων. el
heal.abstract The subject of this diploma thesis is the economic and technical evaluation of interventions to improve road safety at intersections. The procedure followed included the determination of the costs of implementing the interventions according to costing rates from studies in Greece. Then, through the FM17 software, several tests were performed to record the reduction in the total score of the intersection as a result of adding or upgrading each countermeasure. It is noted that the reduction of the total score of the intersection is equivalent to the software by upgrading the provided level of road safety to it. The recorded decreases in the scores were correlated with one countermeasure at a time, but also with the cost of implementing the same countermeasure. Then, following the same procedure on a number of intersections, a correlation of the percentage decrease of the score as a result of the percentage increase of the cost was made, evaluating at the same intersection six interventions but also a combination of them. That was also attempted was the correlation of FM17 and IHSDM software to a number of road axes. The usefulness of this diploma thesis lies in the fact that is given to the researcher of road safety improvements especially at intersections, the opportunity to assess directly the interventions which has to implement in order to achieve the optimal economic and technical efficiency. And at the benefits of this work include the fact that the knowledge is provided through highly clear, analytical, numbered and ultimately readable diagrams. en
heal.advisorName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 250 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα