dc.contributor.author | Μποντόζης, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Bontozis, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2019-07-05T09:37:09Z | |
dc.date.available | 2019-07-05T09:37:09Z | |
dc.date.issued | 2019-07-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/48982 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16663 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αξιολόγηση παρεμβάσεων στην οδική ασφάλεια | el |
dc.subject | Οικονομοτεχνική αξιολόγηση βελτιώσεων σε ισόπεδους κόμβους | el |
dc.subject | Συγκριτική αξιολόγηση αντιμέτρων βελτίωσης οδικής ασφάλειας | el |
dc.subject | Evaluation of interventions in road safety | en |
dc.subject | Economic and technical assessment of improvements in intersections | en |
dc.subject | Comparative assessement of countermeasures for improvements in road safety | en |
dc.title | Οικονομοτεχνική αξιολόγηση παρεμβάσεων βελτίωσης οδικής ασφάλειας σε ισόπεδους κόμβους | el |
dc.title | Economic and technical assessment of road safety improvements at intersections | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ειδικά κεφάλαια γεωμετρικού σχεδιασμού οδών | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-03-18 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η οικονομοτεχνική αξιολόγηση παρεμβάσεων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας σε ισόπεδους κόμβους. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε περιελάμβανε τον καθορισμό του κόστους υλοποίησης των παρεμβάσεων σύμφωνα με τιμές κοστολόγησης από μελέτες που εκπονούνται στην Ελλάδα. Κατόπιν μέσω του λογισμικού FM17 , έγιναν αρκετές δοκιμές καταγραφής της μείωσης στη συνολική βαθμολογία του κόμβου ως αποτέλεσμα της προσθήκης ή αναβάθμισης ενός κάθε φορά αντιμέτρου. Σημειώνεται πως η μείωση της συνολικής βαθμολογίας του κόμβου ισοδυναμεί στο λογισμικό με αναβάθμιση του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας σε αυτόν. Οι μειώσεις της βαθμολογίας που καταγράφηκαν συσχετίστηκαν ακολούθως με ένα αντίμετρο κάθε φορά αλλά και με το κόστος υλοποίησης του ίδιου αντιμέτρου. Ύστερα ακολουθώντας την ίδια διαδικασία σε ορισμένο αριθμό κόμβων επετεύχθη συσχέτιση των μεγεθών της ποσοστιαίας μείωσης της βαθμολογίας συναρτήσει της ποσοστιαίας αύξησης του κόστους αξιολογώντας ταυτόχρονα στον ίδιο κόμβο έξι παρεμβάσεις αλλά και συνδυασμό αυτών. Αυτό που επίσης επιχειρήθηκε , ήταν η συσχέτιση των λογισμικών FM17 και IHSDM σε ορισμένο αριθμό οδικών αξόνων. Η χρησιμότητα της παρούσας διπλωματικής εργασίας έγκειται στο γεγονός ότι παρέχεται η δυνατότητα στο μελετητή παρεμβάσεων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας σε ισόπεδους κόμβους ,άμεσης εκτίμησης των παρεμβάσεων που πρέπει να υλοποιήσει ώστε να επιτύχει τη βέλτιστη οικονομοτεχνικά αποδοτικότητα. Και στα πλεονεκτήματα της παρούσας εργασίας συγκαταλέγεται το γεγονός ότι η γνώση παρέχεται μέσω ιδιαίτερα ευκρινών ,αναλυτικών, αριθμημένων και τελικώς ευανάγνωστων διαγραμμάτων. | el |
heal.abstract | The subject of this diploma thesis is the economic and technical evaluation of interventions to improve road safety at intersections. The procedure followed included the determination of the costs of implementing the interventions according to costing rates from studies in Greece. Then, through the FM17 software, several tests were performed to record the reduction in the total score of the intersection as a result of adding or upgrading each countermeasure. It is noted that the reduction of the total score of the intersection is equivalent to the software by upgrading the provided level of road safety to it. The recorded decreases in the scores were correlated with one countermeasure at a time, but also with the cost of implementing the same countermeasure. Then, following the same procedure on a number of intersections, a correlation of the percentage decrease of the score as a result of the percentage increase of the cost was made, evaluating at the same intersection six interventions but also a combination of them. That was also attempted was the correlation of FM17 and IHSDM software to a number of road axes. The usefulness of this diploma thesis lies in the fact that is given to the researcher of road safety improvements especially at intersections, the opportunity to assess directly the interventions which has to implement in order to achieve the optimal economic and technical efficiency. And at the benefits of this work include the fact that the knowledge is provided through highly clear, analytical, numbered and ultimately readable diagrams. | en |
heal.advisorName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 250 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: