dc.contributor.author | Λαμπρόπουλος, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Lampropoulos, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2020-01-20T10:06:00Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49674 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17372 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | en |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Βελτιστοποίηση | el |
dc.subject | Εφοδιαστική Αλυσίδα | el |
dc.subject | Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο | el |
dc.subject | Τεχνοοικονομική Μελέτη | el |
dc.subject | Optimization | en |
dc.subject | Supply Chain | en |
dc.subject | LNG | el |
dc.subject | Feasibility Study | el |
dc.title | Preliminary Feasibility Study and LNG Supply Chain Optimization: The 4 Non-Interconnected Insular Systems of Lesvos, Chios, Samos and Lemnos Case | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Supply Chain Optimization | en |
heal.dateAvailable | 2021-01-19T22:00:00Z | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-02-28 | |
heal.abstract | In this thesis a preliminary study is undertaken, investigating how the LNG supply chain, of an insular system based in the Northern Aegean Sea can be optimized, given specific assumptions. Also, this study examines the feasibility of an FSRB installation which is going to be installed on each of the 4 non-interconnected islands under consideration. Firstly, an overview of the LNG market is given. Latest data are being used in order to thoroughly understand this booming industry worldwide. Focus is given in the European region, with topics like natural gas pricing and the factors influencing these prices are discussed further. Moreover, an extended analysis of the LNG supply chain, focused in small scale LNG ecosystems, from exploration to transportation and delivery is cultivated. Data included power demand and output, acquired from credible sources were manipulated and used to produce 4 accurate time-series models, of future demand in the Lesvos, Chios, Samos and Lemnos. Furthermore, the use of Operations Research and how it helps solving problems like VRP and MIRP is considered, through a detailed literature review. The supply chain optimisation problem is demonstrated which is included in the umbrella of VRPs, namely an FSMVRP. The FSMVRP is solved as this study constitutes a preliminary approach to the case under review. Useful results are exported through the solution of the base case model and cited. The objective was to minimize all variable costs of LNG transportation to the destinations. Finally, after rigorous survey of the literature combined with the results, the feasibility study for the installation of an FSRB’s is attempted. | en |
heal.abstract | Σε αυτή τη διατριβή, διεξάγεται μια προκαταρκτική μελέτη, διερευνώντας πώς μπορεί να βελτιστοποιηθεί η αλυσίδα εφοδιασμού ΥΦΑ, ενός νησιωτικού συστήματος που εδρεύει στο Βόρειο Αιγαίο, λαμβάνοντας υπόψη συγκεκριμένες υποθέσεις. Επίσης, η μελέτη αυτή εξετάζει τη σκοπιμότητα της εγκατάστασης ενός FSRB που πρόκειται να εγκατασταθεί σε κάθε ένα από τα 4 μη διασυνδεδεμένα νησιά υπό εξέταση. Πρώτον, δίδεται μια επισκόπηση της αγοράς ΥΦΑ. Χρησιμοποιούνται τα τελευταία δεδομένα για να κατανοηθεί διεξοδικά η άνοδος της χρήσης ΥΦΑ σε παγκόσμιο επίπεδο. Έμφαση δίνεται στην ευρωπαϊκή περιφέρεια, με θέματα όπως η τιμολόγηση του φυσικού αερίου και οι παράγοντες που επηρεάζουν αυτές τις τιμές, συζητούνται περαιτέρω. Επιπλέον, καλλιεργείται μια εκτεταμένη ανάλυση της αλυσίδας εφοδιασμού ΥΦΑ, που εστιάζεται σε μικρής κλίμακας περιβάλλοντα που χρησιμοποιούν ΥΦΑ, από την εξερεύνηση μέχρι τη μεταφορά και την παράδοση. Τα δεδομένα που αποκτήθηκαν από αξιόπιστες πηγές, περιλαμβάνουν τη ζήτηση και την παραγωγή ενέργειας, και επεξεργάστηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει προτυποποίηση μέσω χρονοσειρών για την παραγωγή 4 ακριβών μοντέλων, της μελλοντικής ζήτησης στη Λέσβο, τη Χίο, τη Σάμο και τη Λήμνο. Επιπλέον, αξιολογείται η χρήση της Επιχειρησιακής Έρευνας και η συμβολή της στην επίλυση προβλημάτων όπως το VRP και το MIRP, μέσω λεπτομερούς βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Το πρόβλημα βελτιστοποίησης της αλυσίδας εφοδιασμού είναι ένα FSMVRP. Το FSMVRP επιλύεται καθώς αυτή η μελέτη αποτελεί μια προκαταρκτική προσέγγιση στο υπό εξέταση πρόβλημα. Χρήσιμα αποτελέσματα εξάγονται μέσω της λύσης του βασικού υποδείγματος και παρατίθενται. Στόχος είναι να ελαχιστοποιηθεί το μεταβλητό κόστος των μεταφορών ΥΦΑ στους προορισμούς. Τέλος, μετά από λεπτομερή έρευνα της βιβλιογραφίας και σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα, επιχειρείται η μελέτη σκοπιμότητας για την εγκατάσταση 4 FSRB | el |
heal.advisorName | Λυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Προυσαλίδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Τόλης, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: