HEAL DSpace

Σχεδιασμός και ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού με χρήση οντολογίας, με στόχο τη διατροφική εκπαίδευση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπουντούνη, Νεφέλη el
dc.contributor.author Bountouni, Nefeli en
dc.date.accessioned 2020-03-30T11:30:11Z
dc.date.available 2020-03-30T11:30:11Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/49959
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17657
dc.rights Default License
dc.subject Συμπεριφορική αλλαγή el
dc.subject Διατροφή el
dc.subject Behavioral change en
dc.subject Serious game en
dc.subject Diet en
dc.subject Παιχνίδι σοβαρού σκοπού el
dc.subject Οντολογία el
dc.subject Ontology en
dc.title Σχεδιασμός και ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού με χρήση οντολογίας, με στόχο τη διατροφική εκπαίδευση el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Σχεδίαση λογισμικού el
heal.classification Εκπαιδευτικό λογισμικό el
heal.classification Οντολογία el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/c7f53e91bcbfae4c21042e9d0833d24ed2cfc08c
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/9d44df8c9b5e69e287436be61961b16d72770181
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/ccf725ac012e7036b2b17180d02b34459f08804f
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2019-02-26
heal.abstract Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός παιχνιδιού μαγειρικής σοβαρού σκοπού με χρήση κατάλληλης οντολογίας, με στόχο την εκμάθηση δεξιοτήτων σχετικών με την υγιεινή διατροφή και τη μαγειρική σε έφηβους και νεαρούς ενήλικες. Με βάση τις αρχές σχεδίασης παιχνιδιών σοβαρού σκοπού, όπως προέκυψαν από βιβλιογραφική ανασκόπηση στον τομέα της παιγνιώδους μάθησης, αναπτύχθηκε το εννοιολογικό πλαίσιο του παιχνιδιού σοβαρού σκοπού. Το πλαίσιο αυτό αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς στόχους, τα εκπαιδευτικά στοιχεία, τις διαδικασίες μάθησης και τα ψυχαγωγικά στοιχεία του παιχνιδιού. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάπτυξη ενός όσο το δυνατόν επεκτάσιμου, ρεαλιστικού περιβάλλοντος με μεγάλο βαθμό ελευθερίας για τον χρήστη. Η χρήση οντολογίας για αναπαράσταση των συνταγών καθώς και ενσωμάτωση χαρακτηριστικών του χρήστη, δίνει τη δυνατότητα για ρεαλιστική αναπαράσταση του περιβάλλοντος μίας κουζίνας. Στα πλαίσια της επαναχρησιμοποίησης της κοινής γνώσης, η οντολογία βασίστηκε πάνω σε ήδη υπάρχουσα οντολογία συνταγών, η οποία και επεκτάθηκε για τις ανάγκες του παιχνιδιού, ώστε να περιλαμβάνει επιπλέον στοιχεία σχετικά με τη διατροφική αξία των συνταγών και της επίδοση του χρήστη. Η οντολογία που παρουσιάζεται στην παρούσα εργασία έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί εύκολα να ενσωματώσει επιπλέον στοιχεία και σχέσεις, ώστε να επιτρέπει μελλοντικά μεγαλύτερη εξατομίκευση με βάση τις προτιμήσεις του χρήστη και τις αδυναμίες του. el
heal.advisorName Νικήτα, Κωνσταντίνα el
heal.committeeMemberName Ματσόπουλος, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Στάμου, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 75 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής