dc.contributor.author | Θεοδωράκος, Επαμεινώνδας | |
dc.date.accessioned | 2020-04-26T18:40:50Z | |
dc.date.available | 2020-04-26T18:40:50Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50256 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.17954 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αυτόματα οχήματα | el |
dc.subject | Κοινωνικο-οικονομικές επιπτώσεις | el |
dc.subject | Σενάρια διείσδυσης | el |
dc.subject | Σύγκριση σεναρίων | el |
dc.subject | Επιρροή παραμέτρων | el |
dc.subject | Automated vehicles | en |
dc.subject | Socio-economic impact | en |
dc.subject | Penetration scenarios | en |
dc.subject | Scenarios’ comparison | en |
dc.subject | Parameters’ influence | en |
dc.title | Ανάπτυξη μοντέλου εκτίμησης κοινωνικο-οικονομικών επιπτώσεων αυτόματων οχημάτων | el |
dc.contributor.department | Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μεταφορές | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-10-29 | |
heal.abstract | Στόχο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη ενός μοντέλου, το οποίο μέσω της συμπλήρωσης τιμών σε ορισμένες παραμέτρους, να μπορεί να εκτιμήσει, με τη μέγιστη δυνατή αξιοπιστία, τα κοινωνικο-οικονομικά αποτελέσματα που συνεπάγεται η διείσδυση των αυτόματων οχημάτων στο οδικό δίκτυο για διάφορα σενάρια εισαγωγής τους, να πραγματοποιηθούν συγκρίσεις μεταξύ αυτών των σεναρίων και να αναδειχθεί η επιρροή της κάθε παραμέτρου στο τελικό κόστος των μετακινήσεων ανά σενάριο. | el |
heal.abstract | The purpose of this thesis was the development of a model that, by filling in the values for some parameters, could estimate the socio-economic impact of the automated vehicles’ penetration in the road network for different import scenarios, compare these scenarios’ results and show each parameters’ influence on the final cost. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γεώργιος | |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | |
heal.academicPublisher | Σχολή Πολιτικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 100 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: