dc.contributor.author | Βιτωράτου Ζησιμάτου, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Vitoratou Zisimatou, Maria | en |
dc.date.accessioned | 2020-05-04T06:27:28Z | |
dc.date.available | 2020-05-04T06:27:28Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/50349 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18047 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ασφάλεια ΙΙ | el |
dc.subject | Formal safety assesment | en |
dc.subject | FSA 2.0 | en |
dc.subject | Μεταφορά φορτίου από ποίο σε πλοίο | el |
dc.subject | Μέθοδοι ανάλυσης ρίσκου | el |
dc.title | Μοντελοποίηση δεδομένων ρίσκου (διακινδύνευσης) για τις θαλάσσιες μεταφορές στο πλαίσιο της FSA 2.0 | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ανάλυση Ρίσκου | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2019-10-30 | |
heal.abstract | This thesis on "Modelling Risk Data in Maritime Transport under FSA 2.0" addresses an approach on how we perceive Safety. At first the common concept of Safety and the methods used for risk analysis are described. It is then considered how Safety has evolved in the recent years and what the next steps could be. Safety II arises to be the next step in Safety, a theory by Erik Hollnagel, and FSA – a tool that assists with decision making in IMO – is incorporated into this theory. This results to FSA 2.0 which complements the FSA and extends it in the context of Safety II. Finally, two case studies of FSA 2.0 implementation on the Ship to Ship Transfer procedure are examined. The conclusions that come out of this thesis are that safety must turn to another direction with particular emphasis on the human factor. | en |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Μοντελοποίηση δεδομένων ρίσκου στις θαλάσσιες μεταφορές στο πλαίσιο της FSA 2.0» πραγματεύεται μια άλλη προσέγγιση του τρόπου που αντιλαμβανόμαστε την Ασφάλεια. Αρχικά γίνεται ένα πέρασμα από την κλασσική έννοια της Ασφάλειας και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται για την αποτίμηση της. Στη συνέχεια εξετάζεται πως έχει εξελιχθεί η Ασφάλεια τα τελευταία χρόνια και ποιο θα μπορούσε να είναι το επόμενο βήμα. Το επόμενο βήμα αναδεικνύεται η Ασφάλεια ΙΙ μια θεωρία του Erik Hollnagel και μέσα σε αυτή προσαρμόζουμε την FSA – ένα διαχρονικό εργαλείο που βοηθάει στην λήψη αποφάσεων του ΙΜΟ. Έτσι προκύπτει η FSA 2.0 η οποία συμπληρώνει την FSA και την διευρύνει στην Ασφάλεια ΙΙ. Τέλος εξετάζονται δυο περιπτώσεις μελέτης εφαρμογής της FSA 2.0 πάνω στην διαδικασία μεταφοράς/εναλλαγής φορτίου μεταξύ δύο πλοίων (STS Transfer Operation). Τα συμπεράσματα που πηγάζουν μέσα από αυτή την εργασία είναι ότι η ασφάλεια θα πρέπει να στραφεί προς άλλη κατεύθυνση με ιδιαίτερη έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα, ώστε να πετύχει το βέλτιστο αποτέλεσμα. | el |
heal.advisorName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Σπύρου, Κώστας | el |
heal.committeeMemberName | Καϊκτσής, Λάμπρος | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 104 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: