HEAL DSpace

Ανάπτυξη μεθόδου συλλογής δεδομένων για τις συνδυασμένες μεταφορές στην Ελλάδα σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 92/106

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεωργίου, Σπυρίδων el
dc.contributor.author Georgiou, Spyridon en
dc.date.accessioned 2020-09-28T07:20:29Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51161 *
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18859
dc.rights Αναφορά δημιουργού-Μη εμπορική χρήση-Όχι παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ευρωπαϊκή οδηγία el
dc.subject Δείκτες συνδυασμένων μεταφορών el
dc.subject Ανάγκη συλλογής στοιχείων el
dc.subject Συνδυασμένη μεταφορά el
dc.subject Τερματικοί σταθμοί el
dc.subject European Directive en
dc.subject Combined transport en
dc.subject Combined rransport Indices en
dc.subject Terminal stations en
dc.subject The need for data collection en
dc.title Ανάπτυξη μεθόδου συλλογής δεδομένων για τις συνδυασμένες μεταφορές στην Ελλάδα σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 92/106 el
dc.contributor.department Τομέας μεταφορών και συγκοινωνιακής υποδομής (ΜΣΥ) el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Methodology development for data collection about Combined Transport in Greece, according to European Directive 92/106 en
heal.classification Μεταφορές el
heal.classification Transportation en
heal.dateAvailable 2021-09-27T21:00:00Z
heal.language el
heal.access embargo
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-07-17
heal.abstract Η ανισόρροπη αύξηση της χρήσης των οδικών εμπορευματικών μεταφορών σε σχέση με τις θαλάσσιες και σιδηροδρομικές μεταφορές έχει αρνητικό κοινωνικοοικονομικό αντίκτυπο στα κράτη μέλη της ΕΕ. Η Ευρωπαϊκή Ένωση για την αντιστροφή του φαινομένου αυτού με την Οδηγία 92/106 έδωσε κίνητρα για την μεταφορά του οδικού μεταφορικού έργου σε άλλους τρόπους μεταφοράς μέσω της χρήσης των συνδυασμένων μεταφορών και έ-δωσε έμφαση στην ανάγκη συλλογής στοιχείων για την πρόοδο στον τομέα αυτό, μέσω της συλλογής ποσοτικών δεικτών από τα κράτη-μέλη. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μεθοδολογίας για την συλλογή των ανωτέρω απαιτούμενων στοιχείων. Για το σκοπό αυτό εξετάστηκε η δυνατότητα συλλογής στοιχείων, από τις βάσεις δεδομένων της ΕΛΣΤΑΤ, της EUROSTAT, του ΕΛΙΜΕ, καθώς και τις ιστοσελίδες των οργα-νισμών λιμένων. Για την συμπλήρωση ελλειπόντων στοιχείων για τις οδικές-θαλάσσιες συνδυασμένες μεταφορές αναπτύχθηκε ένα μοντέλο, που με βάση τις εισαγωγές και εξα-γωγές μοναδοποιημένων φορτίων στους ελληνικούς λιμένες καθώς και την χωρική δια-σπορά του πληθυσμού και των μεταποιητικών δραστηριοτήτων, εκτιμά τις ροές των μονα-δοποιημένων φορτίων καθώς και τα διανυθέντα τονοχιλιόμετρα της συνδυασμένης μετα-φοράς. Η ίδια προσέγγιση, προσαρμοσμένη στις ειδικές απαιτήσεις της Οδηγίας 92/106 ακολουθήθηκε και για τις για τις οδικές-σιδηροδρομικές συνδυασμένες μεταφορές. Τέλος έγινε πρόταση συλλογής των στοιχείων που αφορούν τις συνδυασμένες μεταφορές, μέσω μεταβολής του ερωτηματολογίου υφιστάμενης δειγματοληπτικής έρευνας που πραγματο-ποιεί η ΕΛΣΤΑΤ. el
heal.abstract The unbalanced growth in the use of road freight transport in relation to maritime and rail transport has a negative socio-economic impact on the EU Member States. The European Union, in order to reverse this phenomenon issued the Directive 92/106, which provided incentives to transfer a portion of road freight transport to other modes of transport through the use of combined transport and also emphasized the need to collect data in progress in this area, through the collection of quantitative indices by Member States. The objective of this diploma thesis is to develop a methodology for collecting the above re-quired data. For this purpose, the possibility of collecting data from the databases of EL-STAT, EUROSTAT, ELIME, as well as the websites of port organizations was examined. To fill in the missing data for road-sea combined transports, a model was developed, which based on the import and export of intermodal cargo in Greek ports as well as the spatial dispersion of the population and processing activities, it estimates the combined transport flows of intermodal cargo as well as the tonne-kilometers travelled. The same approach, adapted to the specific requirements of Directive 92/106, was followed for combined road-rail transport. Finally, a proposal was made to collect data related to combined transport, by changing the questionnaire of an existing sample survey conducted by ELSTAT. en
heal.advisorName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.advisorName Ballis, Athanasios en
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 217 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά δημιουργού-Μη εμπορική χρήση-Όχι παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά δημιουργού-Μη εμπορική χρήση-Όχι παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα