dc.contributor.author | Γεωργίου, Σπυρίδων | el |
dc.contributor.author | Georgiou, Spyridon | en |
dc.date.accessioned | 2020-09-28T07:20:29Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51161 | * |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18859 | |
dc.rights | Αναφορά δημιουργού-Μη εμπορική χρήση-Όχι παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ευρωπαϊκή οδηγία | el |
dc.subject | Δείκτες συνδυασμένων μεταφορών | el |
dc.subject | Ανάγκη συλλογής στοιχείων | el |
dc.subject | Συνδυασμένη μεταφορά | el |
dc.subject | Τερματικοί σταθμοί | el |
dc.subject | European Directive | en |
dc.subject | Combined transport | en |
dc.subject | Combined rransport Indices | en |
dc.subject | Terminal stations | en |
dc.subject | The need for data collection | en |
dc.title | Ανάπτυξη μεθόδου συλλογής δεδομένων για τις συνδυασμένες μεταφορές στην Ελλάδα σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 92/106 | el |
dc.contributor.department | Τομέας μεταφορών και συγκοινωνιακής υποδομής (ΜΣΥ) | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Methodology development for data collection about Combined Transport in Greece, according to European Directive 92/106 | en |
heal.classification | Μεταφορές | el |
heal.classification | Transportation | en |
heal.dateAvailable | 2021-09-27T21:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | embargo | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-07-17 | |
heal.abstract | Η ανισόρροπη αύξηση της χρήσης των οδικών εμπορευματικών μεταφορών σε σχέση με τις θαλάσσιες και σιδηροδρομικές μεταφορές έχει αρνητικό κοινωνικοοικονομικό αντίκτυπο στα κράτη μέλη της ΕΕ. Η Ευρωπαϊκή Ένωση για την αντιστροφή του φαινομένου αυτού με την Οδηγία 92/106 έδωσε κίνητρα για την μεταφορά του οδικού μεταφορικού έργου σε άλλους τρόπους μεταφοράς μέσω της χρήσης των συνδυασμένων μεταφορών και έ-δωσε έμφαση στην ανάγκη συλλογής στοιχείων για την πρόοδο στον τομέα αυτό, μέσω της συλλογής ποσοτικών δεικτών από τα κράτη-μέλη. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μεθοδολογίας για την συλλογή των ανωτέρω απαιτούμενων στοιχείων. Για το σκοπό αυτό εξετάστηκε η δυνατότητα συλλογής στοιχείων, από τις βάσεις δεδομένων της ΕΛΣΤΑΤ, της EUROSTAT, του ΕΛΙΜΕ, καθώς και τις ιστοσελίδες των οργα-νισμών λιμένων. Για την συμπλήρωση ελλειπόντων στοιχείων για τις οδικές-θαλάσσιες συνδυασμένες μεταφορές αναπτύχθηκε ένα μοντέλο, που με βάση τις εισαγωγές και εξα-γωγές μοναδοποιημένων φορτίων στους ελληνικούς λιμένες καθώς και την χωρική δια-σπορά του πληθυσμού και των μεταποιητικών δραστηριοτήτων, εκτιμά τις ροές των μονα-δοποιημένων φορτίων καθώς και τα διανυθέντα τονοχιλιόμετρα της συνδυασμένης μετα-φοράς. Η ίδια προσέγγιση, προσαρμοσμένη στις ειδικές απαιτήσεις της Οδηγίας 92/106 ακολουθήθηκε και για τις για τις οδικές-σιδηροδρομικές συνδυασμένες μεταφορές. Τέλος έγινε πρόταση συλλογής των στοιχείων που αφορούν τις συνδυασμένες μεταφορές, μέσω μεταβολής του ερωτηματολογίου υφιστάμενης δειγματοληπτικής έρευνας που πραγματο-ποιεί η ΕΛΣΤΑΤ. | el |
heal.abstract | The unbalanced growth in the use of road freight transport in relation to maritime and rail transport has a negative socio-economic impact on the EU Member States. The European Union, in order to reverse this phenomenon issued the Directive 92/106, which provided incentives to transfer a portion of road freight transport to other modes of transport through the use of combined transport and also emphasized the need to collect data in progress in this area, through the collection of quantitative indices by Member States. The objective of this diploma thesis is to develop a methodology for collecting the above re-quired data. For this purpose, the possibility of collecting data from the databases of EL-STAT, EUROSTAT, ELIME, as well as the websites of port organizations was examined. To fill in the missing data for road-sea combined transports, a model was developed, which based on the import and export of intermodal cargo in Greek ports as well as the spatial dispersion of the population and processing activities, it estimates the combined transport flows of intermodal cargo as well as the tonne-kilometers travelled. The same approach, adapted to the specific requirements of Directive 92/106, was followed for combined road-rail transport. Finally, a proposal was made to collect data related to combined transport, by changing the questionnaire of an existing sample survey conducted by ELSTAT. | en |
heal.advisorName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.advisorName | Ballis, Athanasios | en |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 217 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: