HEAL DSpace

Ανάπτυξη Μοντέλου Χωροθέτησης Σταθμών Ζύγισης Βαρέων Οχημάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γιδάρης, Γεώργιος el
dc.date.accessioned 2020-09-28T10:48:45Z
dc.date.available 2020-09-28T10:48:45Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51171
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18869
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μοντέλο χωροθέτησης el
dc.subject Ζύγιση βαρέων οχημάτων el
dc.subject Ζύγιση εν κινήσει el
dc.subject Βαρέα οχήματα el
dc.subject Μη γραμμικό πρόβλημα el
dc.subject flow capture problem en
dc.subject Weigh in motion en
dc.subject Overloaded trucks en
dc.subject Non linear problem en
dc.subject Greek road network en
dc.title Ανάπτυξη Μοντέλου Χωροθέτησης Σταθμών Ζύγισης Βαρέων Οχημάτων el
dc.contributor.department ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ el
heal.type BachelorThesis en
heal.classification Χωροθέτηση Σταθμών WIM el
heal.language el en
heal.access Free en
heal.recordProvider Ntua en
heal.publicationDate 2020-07-16
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η ανάπτυξη ενός μαθηματικού μοντέλου βέλτιστης χωροθέτησης σταθμών WIM στο εθνικό οδικό δίκτυο της Ελλάδας. Το μοντέλο που χρησιμοποιείται, αποτελεί μια παραλλαγή του μοντέλου μέγιστης κάλυψης και διατυπώνεται ως ένα ακέραιο μη γραμμικό μοντέλο προγραμματισμού υπό κατάλληλους περιορισμούς. Στόχος του μοντέλου είναι η μεγιστοποίηση του αριθμού των οχημάτων που ελέγχονται μια φορά μετά την εγκατάσταση των σταθμών WIM. Η επίλυση του μαθηματικού μοντέλου πραγματοποιείται με χρήση του λογισμικού OpenSolver και πιο συγκεκριμένα επιλέγεται η μηχανής επίλυσης Nomad, που είναι κατάλληλη για την επίλυση μη γραμμικών προβλημάτων. Τέλος, πραγματοποιήθηκε ανάλυση ευαισθησίας εφαρμόζοντας διάφορα σενάρια και τα αποτελέσματα της για κάθε σενάριο παρουσιάζονται. el
heal.abstract The objective of this diploma thesis is the development of a mathematical model, for locating WIM stations in the Greek National road Network. The model developed is the maximal covering location problem and is formulated as an integer non linear programming model under suitable constraints. The model aims at maximizing the number of once checked trucks after the installation of WIM stations. In order to solve the model, OpenSolver tool is utilized and more specifically Nomad Engine is selected which is suitable for solving non linear problems.Finally, a sensitivity analysis was carried out by applying different scenarios and then its results were presented. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID Ntua en
heal.numberOfPages 91σ.
heal.fullTextAvailability False en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα