dc.contributor.author | Γιδάρης, Γεώργιος | el |
dc.date.accessioned | 2020-09-28T10:48:45Z | |
dc.date.available | 2020-09-28T10:48:45Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51171 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.18869 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μοντέλο χωροθέτησης | el |
dc.subject | Ζύγιση βαρέων οχημάτων | el |
dc.subject | Ζύγιση εν κινήσει | el |
dc.subject | Βαρέα οχήματα | el |
dc.subject | Μη γραμμικό πρόβλημα | el |
dc.subject | flow capture problem | en |
dc.subject | Weigh in motion | en |
dc.subject | Overloaded trucks | en |
dc.subject | Non linear problem | en |
dc.subject | Greek road network | en |
dc.title | Ανάπτυξη Μοντέλου Χωροθέτησης Σταθμών Ζύγισης Βαρέων Οχημάτων | el |
dc.contributor.department | ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ | el |
heal.type | BachelorThesis | en |
heal.classification | Χωροθέτηση Σταθμών WIM | el |
heal.language | el | en |
heal.access | Free | en |
heal.recordProvider | Ntua | en |
heal.publicationDate | 2020-07-16 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η ανάπτυξη ενός μαθηματικού μοντέλου βέλτιστης χωροθέτησης σταθμών WIM στο εθνικό οδικό δίκτυο της Ελλάδας. Το μοντέλο που χρησιμοποιείται, αποτελεί μια παραλλαγή του μοντέλου μέγιστης κάλυψης και διατυπώνεται ως ένα ακέραιο μη γραμμικό μοντέλο προγραμματισμού υπό κατάλληλους περιορισμούς. Στόχος του μοντέλου είναι η μεγιστοποίηση του αριθμού των οχημάτων που ελέγχονται μια φορά μετά την εγκατάσταση των σταθμών WIM. Η επίλυση του μαθηματικού μοντέλου πραγματοποιείται με χρήση του λογισμικού OpenSolver και πιο συγκεκριμένα επιλέγεται η μηχανής επίλυσης Nomad, που είναι κατάλληλη για την επίλυση μη γραμμικών προβλημάτων. Τέλος, πραγματοποιήθηκε ανάλυση ευαισθησίας εφαρμόζοντας διάφορα σενάρια και τα αποτελέσματα της για κάθε σενάριο παρουσιάζονται. | el |
heal.abstract | The objective of this diploma thesis is the development of a mathematical model, for locating WIM stations in the Greek National road Network. The model developed is the maximal covering location problem and is formulated as an integer non linear programming model under suitable constraints. The model aims at maximizing the number of once checked trucks after the installation of WIM stations. In order to solve the model, OpenSolver tool is utilized and more specifically Nomad Engine is selected which is suitable for solving non linear problems.Finally, a sensitivity analysis was carried out by applying different scenarios and then its results were presented. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | Ntua | en |
heal.numberOfPages | 91σ. | |
heal.fullTextAvailability | False | en |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: