HEAL DSpace

Συγκοινωνιακά έργα και αμυντικός σχεδιασμός - Μοντέλο χωροθέτησης κωλυμάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βενιόπουλος, Γρηγόριος el
dc.contributor.author Veniopoulos, Grigorios en
dc.date.accessioned 2020-10-12T10:11:12Z
dc.date.available 2020-10-12T10:11:12Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51397
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19095
dc.relation info:gr-repo/transportProject/ el
dc.rights Default License
dc.subject Κωλύματα el
dc.subject Μοντέλο el
dc.subject Χωροθέτηση el
dc.subject Αναχαίτιση ροής el
dc.subject Εμπόδια el
dc.subject Model en
dc.subject Positioning en
dc.subject Obstacles en
dc.subject Transportation project en
dc.subject Defence planning en
dc.title Συγκοινωνιακά έργα και αμυντικός σχεδιασμός - Μοντέλο χωροθέτησης κωλυμάτων el
dc.title Transportation projects and defence planning - Barrier location model en
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription Η εργασία αφορά στον αμυντικό σχεδιασμό και περιλαμβάνει μαθηματικό μοντέλο χωροθέτησης κωλυμάτων. el
heal.classification Μεταφορές el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-07-16
heal.abstract Στις μέρες μας, όπως και κατά το παρελθόν έχει προκύψει πολλές φορές η ανάγκη αναχαίτισης ροών οχημάτων και πεζών για διαφορετικούς κάθε φορά λόγους (Covid 19, Επιδημίες, μαζικές μετακινήσεις πλυθησμών κτλ) Χρησιμοποιώντας ως βάση τη διεθνή βιβλιογραφία και ορισμένους κανονισμούς, στην παρούσα μελέτη, αναλύονται οι δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά του κάθε τύπου εμποδίου ξεχωριστά και οι παράγοντες που επηρεάζουν την χρησιμοποίηση τους. Ακολούθως παραμετροποιήθηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή της βέλτιστης επιλογής τύπου κωλύματος και με τη χρήση του πρόσθετου επίλυσης Open Solver του Excel δημιουργήθηκε ένα μοντέλο βελτιστοποίησης της εδαφικής κάλυψης και της ικανοποίησης της απαίτησης σε εμπόδια. Από την επίλυση του μοντέλου προκύπτει η βέλτιστη κάλυψη για τα δεδομένα του προβλήματος και στη συνέχεια ακολουθεί μια επίλυση ενός παραδείγματος με στόχο την επαλήθευση λειτουργίας του μοντέλου. Ο κύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι η βέλτιστη κάλυψη της περιοχής ενδιαφέροντος με κωλύματα σύμφωνα πάντα με τη ζήτηση και βελτιστοποιώντας το αρχικό επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. el
heal.sponsor καμία el
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Μπαλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 72 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής