dc.contributor.author |
Βενιόπουλος, Γρηγόριος
|
el |
dc.contributor.author |
Veniopoulos, Grigorios
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-10-12T10:11:12Z |
|
dc.date.available |
2020-10-12T10:11:12Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51397 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19095 |
|
dc.relation |
info:gr-repo/transportProject/ |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κωλύματα |
el |
dc.subject |
Μοντέλο |
el |
dc.subject |
Χωροθέτηση |
el |
dc.subject |
Αναχαίτιση ροής |
el |
dc.subject |
Εμπόδια |
el |
dc.subject |
Model |
en |
dc.subject |
Positioning |
en |
dc.subject |
Obstacles |
en |
dc.subject |
Transportation project |
en |
dc.subject |
Defence planning |
en |
dc.title |
Συγκοινωνιακά έργα και αμυντικός σχεδιασμός -
Μοντέλο χωροθέτησης κωλυμάτων |
el |
dc.title |
Transportation projects and defence planning - Barrier location model |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.generalDescription |
Η εργασία αφορά στον αμυντικό σχεδιασμό και περιλαμβάνει μαθηματικό μοντέλο χωροθέτησης κωλυμάτων. |
el |
heal.classification |
Μεταφορές |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-07-16 |
|
heal.abstract |
Στις μέρες μας, όπως και κατά το παρελθόν έχει προκύψει πολλές φορές η ανάγκη αναχαίτισης ροών οχημάτων και πεζών για διαφορετικούς κάθε φορά λόγους (Covid 19, Επιδημίες, μαζικές μετακινήσεις πλυθησμών κτλ)
Χρησιμοποιώντας ως βάση τη διεθνή βιβλιογραφία και ορισμένους κανονισμούς, στην παρούσα μελέτη, αναλύονται οι δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά του κάθε τύπου εμποδίου ξεχωριστά και οι παράγοντες που επηρεάζουν την χρησιμοποίηση τους.
Ακολούθως παραμετροποιήθηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή της βέλτιστης επιλογής τύπου κωλύματος και με τη χρήση του πρόσθετου επίλυσης Open Solver του Excel δημιουργήθηκε ένα μοντέλο βελτιστοποίησης της εδαφικής κάλυψης και της ικανοποίησης της απαίτησης σε εμπόδια.
Από την επίλυση του μοντέλου προκύπτει η βέλτιστη κάλυψη για τα δεδομένα του προβλήματος και στη συνέχεια ακολουθεί μια επίλυση ενός παραδείγματος με στόχο την επαλήθευση λειτουργίας του μοντέλου.
Ο κύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι η βέλτιστη κάλυψη της περιοχής ενδιαφέροντος με κωλύματα σύμφωνα πάντα με τη ζήτηση και βελτιστοποιώντας το αρχικό επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. |
el |
heal.sponsor |
καμία |
el |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπαλής, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
72 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|