dc.contributor.author |
Δαμουλακης, Γαβριηλ
|
el |
dc.contributor.author |
Damoulakis, Gavriil
|
en |
dc.date.accessioned |
2020-10-27T16:25:18Z |
|
dc.date.available |
2020-10-27T16:25:18Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51645 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19343 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject |
Μέσα μαζικής μεταφοράς |
el |
dc.subject |
Έρευνα ερωτηματολογίου |
el |
dc.subject |
Social media |
en |
dc.subject |
Public transport |
en |
dc.subject |
SPSS |
en |
dc.subject |
Questionnaire Survey |
en |
dc.title |
Διερεύνηση της επίπτωσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη χρήση των αστικών συγκοινωνιών |
el |
dc.title |
The impact of social media use on public transport use |
en |
dc.contributor.department |
Συγκοινωνιακής Τεχνικής |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μέσα μαζικής μεταφορας |
el |
heal.classification |
Social media and public transport |
en |
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-10-14 |
|
heal.abstract |
Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετάται η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Επικεντρωνόμαστε δηλαδή σε δύο τομείς: α) Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και β) Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (π.χ. Λεωφορεία, Μετρό κτλ.) αλλά και στη μεταξύ τους αλληλεπίδραση.
Στο πρώτο μέρος της εργασίας περιγράφονται τα βασικά χαρακτηριστικά, η ιστορική εξέλιξη, τα αίτια ανάπτυξής (π.χ παγκοσμιοποίηση, τρόπος ζωής κτλ) καθώς και τα ζητήματα ασφάλειας των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Έπειτα παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά και η ιστορική εξέλιξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Στη συνέχεια, αναλύεται το πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιδρούν ενεργά στα μέσα μαζικής μεταφοράς αλλά και γενικότερα στην καθημερινότητα ενός ανθρώπου.
Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται το ερωτηματολόγιο που συντάχθηκε για αυτή την διπλωματική εργασία και γίνεται η πρώτη ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν.
Στο τρίτο μέρος επικεντρωνόμαστε στην ανάλυση και επεξεργασία των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου με την βοήθεια του προγράμματος SPSS, ώστε να παραχθούν εύλογα συμπεράσματα.
Καταληκτικά παρουσιάζονται μελλοντικές προτάσεις οι οποίες έχουν ως σκοπό τη βελτίωση των αποτελεσμάτων μελλοντικών ερευνών αλλά και την σχέση των ανθρώπων με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. |
el |
heal.abstract |
This dissertation studies the effect of social media on public transport. In other words, we focus on two areas: a) Social Media and b) Public Transport (eg Buses, Metro, etc.) but also on the interaction between them.
The first part of the paper describes the key features, the historical development, the reasons for development (eg globalization, lifestyle, etc.) as well as the security issues of Social Media. Then the basic characteristics and the historical development of public transport are presented. Subsequently, it is analyzed how social media actively influences public transport and the daily life of the people.
The second part presents the questionnaire drafted for this dissertation and a primary analysis of the collected data.
In the third part we focus on the analysis and processing of the questionnaire results with the help of the SPSS software, to produce reasonable conclusions.
Finally, future proposals are presented which aim to improve the results of future research and the relationship between people and public transport. |
en |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
98 p. |
en |
heal.fullTextAvailability |
false |
|