HEAL DSpace

Διερεύνηση της επίπτωσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη χρήση των αστικών συγκοινωνιών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δαμουλακης, Γαβριηλ el
dc.contributor.author Damoulakis, Gavriil en
dc.date.accessioned 2020-10-27T16:25:18Z
dc.date.available 2020-10-27T16:25:18Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/51645
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.19343
dc.rights Default License
dc.subject Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject Μέσα μαζικής μεταφοράς el
dc.subject Έρευνα ερωτηματολογίου el
dc.subject Social media en
dc.subject Public transport en
dc.subject SPSS en
dc.subject Questionnaire Survey en
dc.title Διερεύνηση της επίπτωσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη χρήση των αστικών συγκοινωνιών el
dc.title The impact of social media use on public transport use en
dc.contributor.department Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μέσα μαζικής μεταφορας el
heal.classification Social media and public transport en
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-10-14
heal.abstract Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετάται η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Επικεντρωνόμαστε δηλαδή σε δύο τομείς: α) Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και β) Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (π.χ. Λεωφορεία, Μετρό κτλ.) αλλά και στη μεταξύ τους αλληλεπίδραση. Στο πρώτο μέρος της εργασίας περιγράφονται τα βασικά χαρακτηριστικά, η ιστορική εξέλιξη, τα αίτια ανάπτυξής (π.χ παγκοσμιοποίηση, τρόπος ζωής κτλ) καθώς και τα ζητήματα ασφάλειας των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Έπειτα παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά και η ιστορική εξέλιξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Στη συνέχεια, αναλύεται το πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιδρούν ενεργά στα μέσα μαζικής μεταφοράς αλλά και γενικότερα στην καθημερινότητα ενός ανθρώπου. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται το ερωτηματολόγιο που συντάχθηκε για αυτή την διπλωματική εργασία και γίνεται η πρώτη ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν. Στο τρίτο μέρος επικεντρωνόμαστε στην ανάλυση και επεξεργασία των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου με την βοήθεια του προγράμματος SPSS, ώστε να παραχθούν εύλογα συμπεράσματα. Καταληκτικά παρουσιάζονται μελλοντικές προτάσεις οι οποίες έχουν ως σκοπό τη βελτίωση των αποτελεσμάτων μελλοντικών ερευνών αλλά και την σχέση των ανθρώπων με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. el
heal.abstract This dissertation studies the effect of social media on public transport. In other words, we focus on two areas: a) Social Media and b) Public Transport (eg Buses, Metro, etc.) but also on the interaction between them. The first part of the paper describes the key features, the historical development, the reasons for development (eg globalization, lifestyle, etc.) as well as the security issues of Social Media. Then the basic characteristics and the historical development of public transport are presented. Subsequently, it is analyzed how social media actively influences public transport and the daily life of the people. The second part presents the questionnaire drafted for this dissertation and a primary analysis of the collected data. In the third part we focus on the analysis and processing of the questionnaire results with the help of the SPSS software, to produce reasonable conclusions. Finally, future proposals are presented which aim to improve the results of future research and the relationship between people and public transport. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 98 p. en
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής