dc.contributor.author | Λιαράκος, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Liarakos, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T11:11:14Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T11:11:14Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/53060 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.20758 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διεθνής συνθήκη | el |
dc.subject | Διεθνείς κανονισμοί | el |
dc.subject | Βιοεισβολείς | el |
dc.subject | Πολυκριτήρια μοντέλα λήψης απόφασης | el |
dc.subject | Βallast | en |
dc.subject | Σύστημα επεξεργασίας έρματος | el |
dc.subject | Βallast water management convention BWMC | en |
dc.subject | Βallast water management system BWMS | en |
dc.subject | Βiodiversity | en |
dc.subject | Μulticriteria analysis | en |
dc.subject | Αnalytic hierarchy process AHP | en |
dc.subject | Ιnternational maritime organisation IMO | en |
dc.subject | United states coast guard USCG | en |
dc.subject | Case study | en |
dc.subject | LPG carrier | en |
dc.title | Επισκόπηση της Διεθνούς Συνθήκης Διαχείρισης Έρματος και Ιζημάτων, Μεθοδολογία για την επιλογή του καταλληλότερου συστήματος εγκατάστασης σε πλοίο με την εφαρμογή πολυκριτηριακού μοντέλου λήψης απόφασης | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Εφαρμογή διεθνών συνθηκών και κανονισμών για το έρμα στα πλοία για την προστασία του περιβάλλοντος | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2020-06-26 | |
heal.abstract | Η 8η Σεπτεμβρίου 2017 ήταν η ημερομηνία κατά την οποία τέθηκε σε ισχύ η Διεθνής Συνθήκη για τη διαχείριση του έρματος (BWMC). Το πρόβλημα των βιοεισβολέων με το οποίο ασχολείται η συγκεκριμένη Συνθήκη και το οποίο προσπαθεί να αντιμετωπίσει, χρονολογείται από πολύ παλιά και μετράει ήδη περισσότερα από 30 χρόνια διαβουλεύσεων και συζητήσεων. Παρόλα αυτά, η επιβολή της Συνθήκης βρήκε τη ναυτιλιακή κοινότητα απροετοίμαστη και να δυσκολεύεται να τηρηθεί εντός του προβλεπόμενου μεταβατικού χρονοδιαγράμματος. Το πρόβλημα ενισχύεται εξαιτίας των διαφορετικών προσεγγίσεων που ακολουθούν οι δύο κύριοι εμπλεκόμενοι φορείς δηλαδή ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) και η αμερικανική ακτοφυλακή (USCG). Έτσι δημιουργούνται διλήμματα από πλευράς πλοιοκτητών, ως προς τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουν. Αναπόφευκτα η περίοδος προσαρμογής επιμηκύνθηκε. Με δεδομένη την ποικιλία των υφιστάμενων τεχνολογιών και των συνακόλουθων Συστημάτων Διαχείρισης Έρματος (BWMS) και τους τομείς που επηρεάζουν τη λειτουργία ενός πλοίου, γίνεται κατανοητό ότι είναι πολλοί οι παράγοντες εκείνοι οι οποίοι πρέπει να ληφθούν υπόψη πριν την επιλογή του καταλληλότερου συστήματος για ένα πλοίο. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει όλους τους παράγοντες που συνέβαλαν στην υπογραφή της Συνθήκης, καθώς και τα προβλήματα που ανέκυψαν μετά την επιβολή της. Η παροχή καθοδήγησης κατά τη διαδικασία επιλογής και εγκατάστασης / μετασκευής πάνω σε ένα πλοίο, βασίστηκε στη μελέτη μιας πραγματικής περίπτωσης (case study) μέσω της εφαρμογής της πολυκριτηριακή ανάλυση AHP σε ένα πλοίο μεταφοράς αερίου LPG και μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμη. Σκοπίμως δεν έγιναν εκτενείς αναφορές σε θέματα τήρησης βιβλίων και ημερολογίων, όπως επίσης αποφεύχθηκε και η αναφορά στην πληθώρα των εντύπων και πιστοποιητικών που σχετίζονται με τις δειγματοληψίες και τους ελέγχους των Λιμενικών Αρχών. | el |
heal.advisorName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Μαυράκος, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Καϊκτσής, Λάμπρος | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 152 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: