HEAL DSpace

Μακροσκοπική ανάλυση οδικών ατυχημάτων σε ισόπεδους κόμβους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.author Καπετανάκης, Κωνσταντίνος Δ. el
dc.contributor.author Kapetanakis, Konstantinos D. en
dc.date.accessioned 2011-11-23T10:45:37Z
dc.date.available 2011-11-23T10:45:37Z
dc.date.copyright 2011-11-18 -
dc.date.issued 2011-11-23
dc.date.submitted 2011-11-18 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5437
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9545
dc.description 281 σ. el
dc.description.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής του ισόπεδου κόμβου σε συνδυασμό με άλλες επιλεγμένες παραμέτρους στη συχνότητα και στη σοβαρότητα των οδικών ατυχημάτων. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, χρησιμοποιήθηκαν κατάλληλα επεξεργασμένα στοιχεία οδικών ατυχημάτων από τη βάση δεδομένων του Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του Ε.Μ.Π. για την περίοδο 1996-2007 στην Ελλάδα. Αναπτύχθηκαν δύο σειρές μαθηματικών προτύπων: δώδεκα πρότυπα με χρήση της μεθόδου της λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης και έξι πρότυπα με τη μέθοδο της γενικής λογαριθμογραμμικής παλινδρόμησης για διαφορετικές σοβαρότητες ατυχημάτων εντός και εκτός κόμβου. Με τη λογαριθμοκανονική ανάλυση εξετάστηκε η επιρροή στο συνολικό αριθμό των ατυχημάτων, των εξής παραγόντων: συνθήκες φωτισμού, ατμοσφαιρικές συνθήκες, τύπος ατυχήματος, ελιγμός οχήματος, κεντρικό στηθαίο ασφαλείας, ανωφέρεια και κατωφέρεια. Με τη γενική λογαριθμογραμμική ανάλυση εξετάστηκαν οι συνθήκες φωτισμού, οι ατμοσφαιρικές συνθήκες, ο τύπος του ατυχήματος, το κεντρικό στηθαίο ασφαλείας και ο ισόπεδος κόμβος. Από την ανάλυση, μεταξύ άλλων προέκυψαν ότι ο συχνότερος τύπος ατυχήματος σε κόμβο είναι η πλαγιομετωπική σύγκρουση και ότι ανεξαρτήτως τύπου περιοχής, τα ατυχήματα που συμβαίνουν εκτός κόμβου είναι τουλάχιστον διπλάσια από εκείνα που συμβαίνουν εντός κόμβου. el
dc.description.abstract This Diploma thesis aims to investigate the impact of level junctions in relation to other selected parameters, on the frequency and the severity of road accidents. On that purpose, especially processed data were used, extracted from the database of the Department of Transportation Planning and Engineering of the National Technical University of Athens (N.T.U.A.) for the time period 1996 - 2007 in Greece. Τwo sets of mathematical models were developed: twelve models with the use of lognormal regression method and six models with the general loglinear method with different accident severities in and out of junction. Using the lognormal analysis, the impact of the following parameters on the total number of accidents was examined: lighting conditions, weather conditions, accident type, vehicle maneuver, central barrier, ascent and descent. Using the general loglinear analysis, the lighting conditions, the weather conditions, the accident type, the central barrier and the level junction were examined. Analysis has led to a series of conclusions such as that the more usual accident type in junction is the collision at angle and that regardless of the area type, the accidents which occur out of junctions are at least double than those which occur at junctions. en
dc.description.statementofresponsibility Κωνσταντίνος Δ. Καπετανάκης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ισόπεδοι κόμβοι el
dc.subject Οδικά ατυχήματα el
dc.subject Σοβαρότητα ατυχημάτων el
dc.subject Συχνότητα ατυχημάτων el
dc.subject Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση el
dc.subject Λογαριθμογραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Road Accidents en
dc.subject severity of accidents en
dc.subject Frequency of accidents en
dc.subject Lognormal Regression en
dc.subject Loglinear Regression en
dc.subject Level Junctions en
dc.title Μακροσκοπική ανάλυση οδικών ατυχημάτων σε ισόπεδους κόμβους el
dc.title.alternative Macroscopic analysis of road accidents at junctions en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-11-14 -
dc.date.modified 2011-11-18 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Γιαννής, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-11-23 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-11-23 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής