HEAL DSpace

Διερεύνηση θεμάτων ηλεκτρικού ισολογισμού αέργου ισχύος σε πλοίο LPG με ενεργοβόρους καταναλωτές χαμηλού συντελεστή ισχύος.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λάιος, Στυλιανός el
dc.contributor.author Laios, Stylianos en
dc.date.accessioned 2022-02-25T10:33:59Z
dc.date.available 2022-02-25T10:33:59Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54849
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22547
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρικός ισολογισμός el
dc.subject Ηλεκτρογεννήτριες el
dc.subject Άεργος ισχύς el
dc.subject Συντελεστής ισχύος el
dc.subject Πυκνωτές el
dc.subject Power factor en
dc.subject Reactive power en
dc.subject Active power en
dc.subject Extended electric en
dc.subject Load analysis en
dc.subject Sychronous condenser en
dc.title Διερεύνηση θεμάτων ηλεκτρικού ισολογισμού αέργου ισχύος σε πλοίο LPG με ενεργοβόρους καταναλωτές χαμηλού συντελεστή ισχύος. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυτική Μηχανολογία el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-10-20
heal.abstract Electric load balance is a significant study performed at the design stage of a ship determining her electric power plant. However, this analysis is limited to the active power part only. In this diploma thesis extended electric load balance is conducted including also the reactive power. The methodology is enriched by a real case study scenario obtained from an LPG ship, which cannot meet power demands. Thus, potential solutions are proposed, with their advantages and disadvantages. In this study, theoretical background is presented, introducing terms like active power, reactive power, power factor, power triangle etc. Furthermore, basic principles of synchronous and asynchronous motors are described. Last but not least, LPG’s cargo compressors are studied, as they are large energy intensive power motors with low power factor. en
heal.advisorName Προυσαλίδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Παπαδόπουλος, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Θεμελής, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Προυσαλίδης, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 101 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα