HEAL DSpace

Analysis of Containership Consumption Records

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπαχριστοφόρου, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Papachristoforou, Panagiotis en
dc.date.accessioned 2022-04-11T07:28:50Z
dc.date.available 2022-04-11T07:28:50Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55049
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22747
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μειώση λειουργικού κόστους el
dc.subject Απόδοση πλοίου el
dc.subject Δεξαμενισμός el
dc.subject Μείωση εκπομπών el
dc.subject Αξιολόγηση επιδόσεων πλοίου el
dc.subject Vessel performance evaluation en
dc.subject Drydock en
dc.subject Factors affecting vessel' s performance en
dc.subject Operational cost reduction en
dc.subject Emission reduction en
dc.title Analysis of Containership Consumption Records en
dc.title Ανάλυση καταγραφών καταναλώσεων πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυπηγοί Μηχανολόγοι Μηχανικοί el
heal.classification Ναυτική και Θαλάσσια Υδροδυναμική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-11-02
heal.abstract Ο σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η σύγκριση της πραγματικής κατανάλωσης καυσίμου ενός containership, σε σχέση με την αναμενόμενη κατανάλωση βάσει πειραματικών αποτελεσμάτων και δοκιμών μοντέλων (model test), καθώς και εκτεταμένων υπολογισμών για την απόδοση του πλοίου τόσο σε ήρεμο νερό, όσο και σε τυχαίους κυματισμούς. Η σύγκριση αυτή θα οδηγήσει στον προσδιορισμό των παραγόντων που επηρεάζουν την απόδοση του πλοίου και στη σύσταση μέτρων για τη βελτίωσή της, όπως απαιτείται από το Εγχειρίδιο του Σχεδίου Διαχείρισης Ενεργειακής Απόδοσης Πλοίου (SEEMP). Οποιαδήποτε βελτίωση του λειτουργικού προφίλ του πλοίου θα έχει επίδραση στη μείωση του λειτουργικού κόστους, των καταναλώσεων καθώς και των εκπομπών του πλοίου. Για τη διενέργεια των εκτεταμένων υπολογισμών του πλοίου θα χρησιμοποιηθούν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της μορφής της γάστρας και της έλικας, ορισμένες αντιπροσωπευτικές συνθήκες φόρτωσης που περιγράφονται στο εγχειρίδιο Trim and Stability, οι τυπικές διαδρομές του πλοίου και τέλος, τα χαρακτηριστικά της κύριας μηχανής (shop test) και της έλικας. Όλες οι συνιστώσες της αντίστασης πρόκειται να εκτιμηθούν. Στη συνέχεια, θα γίνει βελτίωση των αναλυτικών αποτελεσμάτων που θα προκύψουν, με βάση τα αποτελέσματα που περιγράφονται στα model test. Τα δεδομένα που θα χρησιμοποιηθούν βασίζονται σε καταγραφές από τις ημερήσιες αναφορές (noon reports), καθώς και στις ενδείξεις του εξοπλισμού μέτρησης υψηλής ακρίβειας που διαθέτει το υπό μελέτη πλοίο. Το σύνολο των παραπάνω δεδομένων κοινοποιούνται απευθείας (online) στα κεντρικά γραφεία της ναυτιλιακής εταιρίας. Επιπρόσθετα, πρόκειται να υλοποιηθούν υπολογισμοί και να προσδιοριστούν οι διαφορές που εντοπίζονται πριν και μετά το δεξαμενισμό του πλοίου, όπου έγινε καθαρισμός της γάστρας και της έλικας. Παράλληλα, κατά το δεξαμενισμό τοποθετήθηκε νέος βολβός στο πλοίο, ο οποίος θα μελετηθεί αναλυτικά. Έπειτα, θα χρησιμοποιηθούν KPI σε γραφική μορφή, ώστε να είναι δυνατή η φιλική προς το χρήστη παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Τέλος, πρόκειται να γίνει εκτίμηση των αποτελεσμάτων, δίνοντας επεξηγήσεις τόσο για την ακρίβεια της μεθόδου, όσο και για τις αποκλίσεις που ενδέχεται να προκύψουν. el
heal.abstract The purpose of this postgraduate thesis is to compare the actual FO consumption of a containership with the one expected on the basis of experimental and model test results, as well as extensive ship specific calculations for the performance of the ship in calm and rough waters. This comparison will lead to the identification of the factors affecting the performance of the ship and the recommendation of measures to improve it, as it is required in the Manual of the Ship Energy Efficiency Management Plan (SEEMP). Any improvement of the operational profile of the vessel will reflect in the reduction of the operational costs, the consumptions and the emissions of the vessel. In order to carry out the ship specific computations, the geometrical data of the hull form and the propeller, representative loading conditions described in the Trim and Stability manual, the typical trips of the vessel and, main engine (shop tests) and the propeller characteristics are used. All components of Ship Resistance will be estimated. The analytical results will be fine-tuned by the results described in the model test report. The recorded actual data will be based on the noon reports and the records of high-precision measuring equipment on board of the ship, directly communicated to the headquarters. Furthermore, extensive ship specific calculations will be carried out in order to detect the Ship Energy Efficiency differences before and after vessel’s Drydock, where hull and propeller were cleaned. During Drydock, a new bulb was placed on the ship, which will be studied in detail. KPI in graphical form will be used to provide a user-friendly presentation of the results. Finally, the results will be evaluated, explaining both the accuracy of the method and the potential deviations. en
heal.advisorName Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης
heal.committeeMemberName Θεμελής, Νικόλαος
heal.committeeMemberName Παπαλάμπρου, Γεώργιος
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 67
heal.fullTextAvailability false
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα