dc.contributor.author | Φώτος, Φώτιος | el |
dc.contributor.author | Fotos, Fotios | en |
dc.date.accessioned | 2022-04-19T09:46:02Z | |
dc.date.available | 2022-04-19T09:46:02Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55111 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22809 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γερμανικοί κανονισμοί RAA_2008 | el |
dc.subject | Ανάλυση αξιοπιστίας | el |
dc.subject | Μοντέλα παλινδρόμησης | el |
dc.subject | Διαθέσιμο μήκος ορατότητας για στάση | el |
dc.subject | Απαιτούμενο μήκος ορατότητας για στάση | el |
dc.subject | Reliability analysis | en |
dc.subject | Regression models | en |
dc.subject | German road design guidelines RAA_2008 | en |
dc.subject | Demand stoping shight distance | en |
dc.subject | Availiable stoping shight distance | en |
dc.title | Χρήση μοντέλου αξιοπιστίας για τη διερεύνηση ορατότητας για στάση στον τρισδιάστατο χώρο (3D) | el |
dc.title | Reliability-based analysis of sight distance modelling in three dimensional space(3D) | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Γεωμετρικός Σχεδιασμός Οδών | el |
heal.classification | Geometric Design of Roads | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-11-08 | |
heal.abstract | Κύριος στόχος της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση επάρκειας Μήκους Ορατότητας για Στάση (SSD) στον πιο κρίσιμο συνδυασμό, ο οποίος είναι η κυρτή καμπύλη μέσα σε αριστερόστροφη καμπύλη σύμφωνα με τα όρια που τίθενται από τις Γερμανικές οδηγίες σχεδιασμού οδών (RAA_2008 GER). Για το λόγο αυτό λοιπόν αναπτύχθηκε ένας αλγόριθμος ο οποίος υπολογίζει το SSDavailable και το SSDdemand ,με τη διαφορά όμως που στην περίπτωση μας το SSDavailable εξετάζεται σε τρισδιάστατο χώρο (3D) (δηλαδή λαμβάνοντας υπόψιν σε συνδυασμό τα στοιχεία που προκύπτουν τόσο από την οριζοντιογραφία όσο και από την μηκοτομή του υπόψιν οδικού τμήματος), και γίνεται μια σύγκριση μεταξύ τους με την προϋπόθεση να ισχύει η ανίσωση SSDavailable ≥ SSDdemand ώστε να μην χαρακτηριστεί αυτό το υπόψιν τμήμα προβληματικό και να χρήζει περεταίρω διερεύνηση. Όσα από τα τμήματα που εξετάστηκαν χαρακτηρίστηκαν προβληματικά εκτός από την παραπάνω ανίσωση εξετάστηκε και το ποσοστό επικάλυψης που παρατηρήθηκε ανά εξεταζόμενη θέση μέσα στην καμπύλη και συγκρίθηκε με το συνολικό της μήκος. Εξετάστηκαν οι περιπτώσεις διαχωρισμένου οδοστρώματος με διαχωριστικό τύπου [New_Jersey] και ο σχεδιασμός της οδού γίνεται σύμφωνα με τις RAA_2008 GER, με εφαρμογή των ελάχιστων ακτινών των καμπυλών σε οριζοντιογραφία και μηκοτομής για κάθε κατηγορία ταχύτητας V [80 km/h,100 km/h,120 km/h,130km/h] έως την τιμή των 3000m και 40.000m αντίστοιχα, με παράμετρο κλωθοειδούς (Α) για Α=R/3 και γωνία συμβολής γ=220g καθώς και κατά μήκος κλίση στην ανωφέρεια μια σταθερή τιμή ίση με τη μέγιστη επιτρεπόμενη των κανονισμών και στην κατωφέρεια ένα εύρος από την μέγιστη δυνατή κατά μέτρο έως και την τιμή -1%. Τελικά με βάση όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά από τα οποία εξαρτάται η μορφή του οδικού τμήματος καθώς και το παραπάνω ποσοστό επικάλυψης που προκύπτει για κάθε καμπύλη καταρτίστηκε η πιθανότητα Μη Συμμόρφωσης, έγινε μοντελοποίηση της απαίτησης SSDavailable ≥ SSDdemand μέσω γραμμικής παλινδρόμησης και δημιουργήθηκαν θερμικά διαγράμματα για το δείκτης επικάλυψης για τις εξεταζόμενες διατομές. Ωστόσο απαιτείται περαιτέρω έρευνα ώστε να αξιολογηθεί ποιοι άλλοι κρίσιμοι δείκτες μπορούν να δημιουργηθούν ώστε να βελτιωθεί περεταίρω η οδική ασφάλεια των οδικών τμημάτων. | el |
heal.abstract | The main objective of this Thesis is to investigate the adequacy of Stopping Sight Distance (SSD) in the most critical combination, which is left horizontal curves over crest vertical curves according to the limits set by the German Road Design Guidelines (RAA_2008 GER). For this reason, developed an algorithm that alculates SSDavailable and SSDdemand, but with the difference that in our case we look at SSDavailable in three dimensions (3D) (taking into account the data resulting from both the horizontal and the longitudinal profile and in the section of the road), and a comparison was made between them on the condition that the inequality SSDavailable ≥ SSDdemand is valid so that this section is not characterized as problematic and not needs further investigation. All of the sections examined and characterized as problematic, apart from the above inequality, was also examined the percentage of overlap observed per position within the curve and compared with its total length. Divided road cases with a divider type [New_Jersey] are examined and the design of the road is according to RAA_2008 GER, by applying the minimum radius of the curves in horizontal and longitudinal section for each speed category V [80 km/h, 100 km/h, 120 km/h, 130km/h] up to the value of 3000m and 40.000m respectively, with a spin parameter (A) for A = R / 3 and an angle of intersection γ = 220g as well as along a slope uphill a constant value equal to maximum allowed by the regulations and downhill a range from the maximum possible by measure up to the value of -1%. Finally, based on all the above geometrical characteristics on which the shape of the road section depends, as well as the above overlap that results for each curve, determined the possibility of Non Compliance, modeled by linear regression the requirement of SSDavailable ≥ SSDdemand and created thermal diagrams for the index of overlap for the sections under consideration. However, further research is needed to assess what other critical indicators can be created to further improve the road safety of road sections. | en |
heal.advisorName | Μαυρομάτης, Στέργιος | |
heal.advisorName | Mavromatis, Stergios | |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | |
heal.committeeMemberName | Yannis, George | |
heal.committeeMemberName | Loizos, Andreas | |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 175 | |
heal.fullTextAvailability | false | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: