dc.contributor.author |
Αγαλιανός, Κωνσταντίνος
|
el |
dc.contributor.author |
Agalianos, Konstantinos
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-06-07T09:23:24Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55244 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22942 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-οικονομικά συστήματα” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Marketing |
en |
dc.subject |
Omnichannel |
en |
dc.subject |
SAP Emasrys |
en |
dc.subject |
Digital marketing |
en |
dc.subject |
CX |
en |
dc.subject |
Marketing |
en |
dc.subject |
Omnichannel |
en |
dc.subject |
SAP Emasrys |
en |
dc.subject |
Digital marketing |
en |
dc.subject |
SAP Emasrys |
en |
dc.subject |
CX |
en |
dc.title |
Εργαλεία δυναμικού Marketing: Η πλατφόρμα SAP Emarsys |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Μάρκετινγκ |
el |
heal.dateAvailable |
2023-06-06T21:00:00Z |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
embargo |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-01-24 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Τεχνο-οικονομικά Συστήματα» που προσφέρεται από το τμήμα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και του Τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά. Πραγματεύεται την έννοια του Marketing, και πιο συγκεκριμένα τη μετεξέλιξή του που ονομάζεται Omnichannel Marketing. Έμφαση δίνεται στην πλατφόρμα της εταιρείας SAP S.A. στο Omnichannel Marketing, που ονομάζεται SAP Emarsys.
Στο πλαίσιο της εν λόγω διπλωματικής εργασίας μελετήθηκε η γενικότερη έννοια του Marketing και η χρησιμότητά της στην επιχειρηματικότητα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο Omnichannel Marketing και τα πλεονεκτήματα που το συνοδεύουν, μιας και διαφοροποιούμενο από το μέχρι πρότινος σύνηθες πολυκαναλικό (multichannel) Marketing καταφέρνει να συνδυάζει τις διαδικασίες και τις ροές όλων των διαθέσιμων καναλιών προκειμένου να επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα τόσο για τον εκάστοτε πελάτη, όσο και για την επιχείρηση που το εφαρμόζει.
Προκειμένου να παρουσιαστούν όλες οι δυνατές λύσεις που προσφέρονται στη σημερινή αγορά, συμπεριλαμβανομένων των ιδιαιτεροτήτων αλλά και των χαρακτηριστικών που η κάθε μια εξ αυτών φέρει, διενεργήθηκε λεπτομερής ανασκόπηση. Τέλος, για λόγους πληρότητας και για να καταστεί πλήρως σαφές προς τον δυνητικό αναγνώστη το σύνολο των δυνατοτήτων που προσφέρει μια τέτοια πλατφόρμα αλλά και η ευκολία και ταχύτητα υλοποίησης μιας στρατηγικής μέσα από αυτή, το τελευταίο κεφάλαιο περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη μελέτη περίπτωσης χρήσει του SAP Emarsys. Εκτός της λογικής αλληλουχίας των βημάτων για την υλοποίηση της στρατηγικής παρουσιάζεται εκτενώς η σειρά των οθονών και τα πεδία που ο χρήστης απαιτείται να συμπληρώσει προκειμένου να φτάσει στην υλοποίηση μιας στρατηγικής από μηδενικό εναρκτήριο σημείο. |
el |
heal.abstract |
This diploma thesis was developed within the framework of the master programme "Technoeconomic Systems", offered by the school of Electrical and Computer Engineering of the National Technical University of Athens and the school of Industrial Management and Technology of the University of Piraeus. It deals with the concept of Marketing and specifically, a newer version of it, called Omnichannel Marketing. During this thesis, emphasis was given at the Omnichannel solution provided by SAP S.A., called SAP Emarsys.
Within this diploma thesis, Marketing and its usefulness in entrepreneurship was analyzed. Omnichannel marketing, differentiating from the more common Multichannel Marketing, combines the processes and the flows of every available channel in order to achieve the best possible result both for the customers, and for the companies implementing it.
In order to present every possible solution that is offered in the market, including the characteristics of each of them, research was conducted and is presented as a separate chapter. Finally, aiming to clarify the full potential and functionalities offered by such a platform, the last chapter describes a case study, using SAP Emarsys Platform. Apart from the flow of the presented strategy, the series of screens and the fields that need to be filled in by the user in order to create a strategy from null is presented. |
en |
heal.advisorName |
Ασκούνης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ασκούνης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Δούκας, Χρυσόστομος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαρράς, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
104 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|