HEAL DSpace

Προσομοίωση κίνησης delta robot στο Matlab, για χρήση σε διαδραστικά παιχνίδια

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καμπουράκης, Γεώργιος el
dc.contributor.author Αγγελίνος, Ευάγγελος Σ. el
dc.contributor.author Angelinos, Evangelos S. en
dc.date.accessioned 2011-12-14T07:18:51Z
dc.date.available 2011-12-14T07:18:51Z
dc.date.copyright 2011-12-08 -
dc.date.issued 2011-12-14
dc.date.submitted 2011-12-08 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5597
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9492
dc.description 157 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσια εργασία περιγράφει την κατασκευή προγραμμάτων, που αφού μελλοντικά ενσωματωθούν σε ένα ρομπότ δέλτα, αυτό θα είναι ικανό να παίξει ντάμα με αντίπαλο έναν άνθρωπο. Απαραίτητο στάδιο πριν από αυτό ήταν η προσομοίωση της κίνησης του ρομπότ σε περιβάλλον Matlab. Ακολούθησε ο προγραμματισμός του ρομπότ (με τη βοήθεια μιας webcam και των βιβλιοθηκών της OpenCV) ώστε να είναι ικανό να αναγνωρίζει τη σκακιέρα, τα πούλια, να εντοπίζει κίνηση και γενικώς ότι είναι απαραίτητο για να ανταποκριθεί σε ένα παιχνίδι ντάμας. Τέλος έγινε η επικοινωνία με ένα παιχνίδι ντάμας το οποίο θα επιστρέφει απάντηση στο ρομπότ τι να παίξει ενάντια στον άνθρωπο και ένα γενικότερο gameplay ώστε το ρομπότ να συμμορφώνεται πλήρως με πιο 'διαδικαστικά' θέματα του παιχνιδιου. Αναφέρονται επίσης και μετρήσεις που έγιναν στην κατασκευή καθώς και τα απαραίτητα συμπεράσματα και προοπτικές εξέλιξης της εργασίας μας. el
dc.description.abstract This paper describes the construction of programs, once incorporated into a delta robot, it will be able to play checkers with a human opponent. Before the visual and gameplay programming it was necessary to simulate the robot's motion in Matlab. This was followed by the programming of the robot (using a webcam and the libraries of OpenCV) so that it will be able to recognize the chessboard and the checkers, do motion detection and generally whatever is necessary to respond to a game of checkers. Finally, we communicated with a game of checkers which will return an answer so that the robot will play against human and a general gameplay programming as the robot complies fully with more 'procedural' issues of the game. Also referred to measurements made in the construction and the necessary conclusions and development of our work. en
dc.description.statementofresponsibility Ευάγγελος Σ. Αγγελίνος el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ρομπότ δέλτα el
dc.subject Τεχνητή νοημοσύνη el
dc.subject Ντάμα el
dc.subject Στρατηγική παιχνιδού el
dc.subject Τεχνητή όραση el
dc.subject Delta robot en
dc.subject OpenCV en
dc.subject Checkers en
dc.subject Machine vision en
dc.subject Artificial intelligence en
dc.title Προσομοίωση κίνησης delta robot στο Matlab, για χρήση σε διαδραστικά παιχνίδια el
dc.title.alternative Simulation of a Delta Robot in Matlab, for use in interactive games en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-11-25 -
dc.date.modified 2011-12-08 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Λούμος, Βασίλειος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Καγιάφας, Ελευθέριος el
dc.contributor.committeemember Καμπουράκης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Λούμος, Βασίλειος el
dc.contributor.committeemember Καγιάφας, Ελευθέριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής. Εργαστήριο Ακουστικής, Επικοινωνίας και Τεχνολογίας ΜΜΕ el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-12-14 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-12-14 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής