Η παρούσια εργασία περιγράφει την κατασκευή προγραμμάτων, που αφού μελλοντικά ενσωματωθούν σε ένα ρομπότ δέλτα, αυτό θα είναι ικανό να παίξει ντάμα με αντίπαλο έναν άνθρωπο. Απαραίτητο στάδιο πριν από αυτό ήταν η προσομοίωση της κίνησης του ρομπότ σε περιβάλλον Matlab. Ακολούθησε ο προγραμματισμός του ρομπότ (με τη βοήθεια μιας webcam και των βιβλιοθηκών της OpenCV) ώστε να είναι ικανό να αναγνωρίζει τη σκακιέρα, τα πούλια, να εντοπίζει κίνηση και γενικώς ότι είναι απαραίτητο για να ανταποκριθεί σε ένα παιχνίδι ντάμας. Τέλος έγινε η επικοινωνία με ένα παιχνίδι ντάμας το οποίο θα επιστρέφει απάντηση στο ρομπότ τι να παίξει ενάντια στον άνθρωπο και ένα γενικότερο gameplay ώστε το ρομπότ να συμμορφώνεται πλήρως με πιο 'διαδικαστικά' θέματα του παιχνιδιου. Αναφέρονται επίσης και μετρήσεις που έγιναν στην κατασκευή καθώς και τα απαραίτητα συμπεράσματα και προοπτικές εξέλιξης της εργασίας μας.
This paper describes the construction of programs, once incorporated into a delta robot, it will be able to play checkers with a human opponent. Before the visual and gameplay programming it was necessary to simulate the robot's motion in Matlab. This was followed by the programming of the robot (using a webcam and the libraries of OpenCV) so that it will be able to recognize the chessboard and the checkers, do motion detection and generally whatever is necessary to respond to a game of checkers. Finally, we communicated with a game of checkers which will return an answer so that the robot will play against human and a general gameplay programming as the robot complies fully with more 'procedural' issues of the game. Also referred to measurements made in the construction and the necessary conclusions and development of our work.