HEAL DSpace

Εκτίμηση διαμήκους αντοχής γάστρας συνεκτιμώντας τη μείωση πάχους λόγω διάβρωσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
dc.contributor.author Παπάζογλου, Ολυμπία Γ. el
dc.contributor.author Papazoglou, Olympia G. en
dc.date.accessioned 2011-12-19T08:31:02Z
dc.date.available 2011-12-19T08:31:02Z
dc.date.copyright 2011-11-27 -
dc.date.issued 2011-12-19
dc.date.submitted 2011-11-27 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5664
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10205
dc.description 221 σ. el
dc.description.abstract Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας πραγματοποιήθηκε σε πρώτη φάση η περιγραφή , εφαρμογή και σύγκριση των μοντέλων διάβρωσης που έχουν αναπτυχθεί , τόσο των εμπειρικών όσο και αυτών που αξιοποιούν δεδομένα από μετρήσεις απώλειας πάχους. Στη συνέχεια ακολούθησε στατιστική ανάλυση των δεδομένων αυτών για να διαπιστωθεί η συσχέτισή της απώλειας πάχους λόγω διάβρωσης με το χρόνο ώστε η εφαρμογή τους στα μοντέλα διάβρωσης να έχει νόημα. Τέλος ακολούθησε η εκτίμηση της αντοχής της μέσης τομής σε συνάρτηση με το χρόνο, ενός πλοίου bulk carrier με τρείς τρόπους: πιθανοθεωρητικά, με την αξιοποίηση μοντέλου διάβρωσης και με τον κανονισμό του IACS που υπολογίζει τις τιμές του πάχους των ελασμάτων της μέσης τομής χωρίς τις προσθήκες για τη διάβρωση. el
dc.description.abstract In the frames of present work was realised in first phase the description, application and comparison of corrosion models that have been developed, not only the empiric models but also models that develop data from thickness loss measurements. Afterwards it followed statistical analysis of this data in order to realise the cross-correlation thickness loss due to corrosion per year in order their application in the models of corrosion hasmeaning. Finally followed the estimation of a bulk carrier's ultimate strength using three ways: probabilistic, with the exploitation of corrosion model and with the regulation of IACS that calculates thickness loss of midship section plates without the corrosion additions . en
dc.description.statementofresponsibility Ολυμπία Γ. Παπάζογλου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Μοντέλα el
dc.subject Πιθανοθεωρητικά μοντέλα el
dc.subject Μετρήσεις el
dc.subject Ελάσματα el
dc.subject Απώλειες el
dc.subject Models en
dc.subject Probabilistic models en
dc.subject Measurements en
dc.subject Plates en
dc.subject Losses en
dc.title Εκτίμηση διαμήκους αντοχής γάστρας συνεκτιμώντας τη μείωση πάχους λόγω διάβρωσης el
dc.title.alternative Estimation of ship's hull ultimate strength evaluating corrosion loss el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-11-25 -
dc.date.modified 2011-11-27 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Καρύδης, Πέτρος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παντελής, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
dc.contributor.committeemember Καρύδης, Πέτρος el
dc.contributor.committeemember Παντελής, Δημήτριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλασσίων Κατασκευών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-12-19 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-12-19 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής