HEAL DSpace

Προσομοίωση της επιβατικής κίνησης πρός και από του Λιμένα Λαυρίου : συνδυασμένες μεταφορές – υπολογιστικό μοντέλο (τεύχος Β)

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.author Βασιλείου, Ιωάννης Γ. el
dc.contributor.author Vasileiou, Ioannis G. en
dc.date.accessioned 2007-11-06T06:33:51Z
dc.date.available 2007-11-06T06:33:51Z
dc.date.copyright 2007-11-05
dc.date.issued 2007-11-06T06:33:51Z
dc.date.submitted 2007-11-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/566
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3221
dc.description 80 σ. el
dc.description.abstract Είναι κοινή διαπίστωση σήμερα ότι το υφιστάμενο συνολικό σύστημα μεταφορών στην Ελλάδα δεν υπήρξε προϊόν προγραμματισμένου σχεδιασμού, αλλά αποτέλεσμα σταδιακής και αποσπασματικής εξέλιξης. Οι θαλάσσιες μεταφορές έπαιξαν και παίζουν τον κύριο ρόλο σύνδεσης της ηπειρωτικής με την νησιωτική Ελλάδα αποτελώντας ζωτικές γέφυρες βιωσιμότητας για τα νησιά της, μεταφέροντας όχι μόνο επιβατικό κοινό αλλά και εμπορεύματα. Η Ελληνική ακτοπλοΐα, δημιούργημα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, έχει κατορθώσει μέχρι στιγμής να επιβιώσει υπερνικώντας τα συσσωρευμένα προβλήματα και δυσλειτουργίες που δημιούργησαν ερωτήματα για το μέλλον αυτής αλλά και του αλληλοεξαρτώμενου κλάδου των χερσαίων μεταφορών σταθερής τροχιάς. Η άψογη γεωγραφική θέση του λιμανιού του Λαυρίου σε συνδυασμό με τις ήδη δρομολογημένες αποφάσεις για βελτίωση τόσο των υποδομών όσο και των παρεχομένων υπηρεσιών καθιστά απαραίτητη τη σύνδεση του με μέσο άνετης και γρήγορης μεταφοράς του επιβατικού κοινού που εξυπηρετεί. Προς την κατεύθυνση αυτή κινείται ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος, ο οποίος αποτελεί κύριο εκφραστή της ένωσης των περιφερειακών λιμανιών (Λαυρίου, Ραφήνας) με την Μητροπολιτική Αθήνα και τον Πειραιά, με την επέκταση της γραμμής Αθήνα – Κορωπί – Δ.Α.Αθηνών προς το Λαύριο. Για τον λόγο αυτό αποφασίσαμε η παρούσα διπλωματική εργασία να πραγματεύεται την επέκταση του Προαστιακού στο λιμάνι του Λαυρίου, τη λειτουργία του λιμένος, την αλληλεπίδραση μεταξύ τους με ιδιαίτερη έμφαση στην προσομοίωση της επιβατικής κίνησης του λιμένα Λαυρίου μέχρι το έτος 2020 με χρήση υπολογιστικού προγράμματος προσομοίωσης . Πεποίθησή μας είναι πως η αλληλεξάρτηση αυτή θα μπορούσε να προσδώσει ένα ορθολογικό επίπεδο κοινωνικής εξυπηρέτησης με περιβαλλοντικές και οικονομικά ευμενείς επιπτώσεις σε ένα ταχέως αναπτυσσόμενο σύστημα περιφερειακών μεταφορών. el
dc.description.abstract It is common ascertainment today that the existing total system of transports in Greece did not exist product of programmed planning, but result progressive and fragmentary development. The marine transports played and play the main role of connection continental with islander Greece constituting vital bridges of viability for her islands, transporting not only passenger public but also merchandises. The Greek cabotage, creation of private initiative, has achieved until this moment it survives overcoming him accumulated problems and dysfunctions that created questions for the future of this but also the interdependent sector of land transports of constant orbit. The irreproachable geographic place of harbour of Lavrion in combination with the already undertaken decisions on improvement of so many infrastructures of what provided services renders essential his connection with means comfortable and fast transport of passenger public that serves. To this direction is moved the Suburban Railway, which constitutes main representative of union of regional harbours of (Lavrion, Rafina) with Metropolitan Athens and Piraeus, with the extension of line Athens – Koropi – Athens Central Railway Station to Lavrion. For this reason we decided to do the present diplomatic work in order to describe the extension of Suburban Railway in the harbour of Lavrion, the operation of port, the interaction between them with particular accent in the simulation of passenger movement of port Lavrion up to year 2020 with use of calculating program of simulation. Conviction our is that this interdependence could lend a rational level of state approval with environmental and economically favourable repercussions in a rapidly developing system of regional transports. en
dc.description.statementofresponsibility Ιωάννης Γ. Βασιλείου el
dc.format.extent 395 bytes
dc.format.extent 2045191 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso el en
dc.rights ETDLocked-policy.xml en
dc.subject Λαύριο el
dc.subject Προσομοίωση el
dc.subject Προαστιακός el
dc.subject ΚΤΕΛ el
dc.subject Μεταφορές el
dc.subject Lavrio en
dc.subject Simulation en
dc.subject Proastiakos en
dc.subject KTEL en
dc.subject Transportations en
dc.title Προσομοίωση της επιβατικής κίνησης πρός και από του Λιμένα Λαυρίου : συνδυασμένες μεταφορές – υπολογιστικό μοντέλο (τεύχος Β) el
dc.title.alternative Simulation of passenger movement to and from the port of Lavrion: combined transports - calculating model (part B) en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2007-11-02
dc.date.modified 2007-11-05
dc.contributor.advisorcommitteemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ψαραύτης, Χαρίλαος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Ψαραύτης, Χαρίλαος el
dc.contributor.committeemember Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2007-11-06
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2007-11-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής