HEAL DSpace

Βελτίωση των συνθηκών για τους πεζούς με εμπλουτισμό του Κ.Ο.Κ. Η περίπτωση του Βόλου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βλαστός, Αθανάσιος el
dc.contributor.author Θεοδωροπούλου, Καλλιόπη-Δήμητρα Θ. el
dc.contributor.author Theodoropoulou, Kalliopi-Dimitra T. en
dc.date.accessioned 2012-02-01T08:51:23Z
dc.date.available 2012-02-01T08:51:23Z
dc.date.copyright 2012-01-27 -
dc.date.issued 2012-02-01
dc.date.submitted 2012-01-27 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5790
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1762
dc.description 146 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται το θέμα των πεζών και το ρόλο που παίζει το περπάτημα στον αστικό σχεδιασμό. Η δομή του κειμένου χωρίζεται σε τρία μέρη. Στο πρώτο γίνεται θεωρητική προσέγγιση για το περπάτημα, τα χαρακτηριστικά του, τη σχέση του με την πόλη, τα προβλήματα και τις αρχές που πρέπει να διέπουν το σχεδιασμό των υποδομών για τους πεζούς. Το δεύτερο μέρος αφορά τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και ποια είναι η θέση του απέναντι στο θέμα των πεζών. Για κάθε ένα από τα άρθρα στα οποία εμπλέκονται οι πεζοί, με άμεσο ή έμμεσο τρόπο, γίνεται κριτική ανάλυση και όπου χρειάζεται προτείνονται στοιχεία εμπλουτισμού βάσει της θεωρητικής ανάλυσης αλλά και των κωδίκων της Γαλλίας και του Βελγίου. Στο τελευταίο μέρος αναλύεται η υπάρχουσα κατάσταση μιας περιοχής μελέτης της πόλης του Βόλου δίνοντας έμφαση σε πολεοδομικά, κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά, και προτείνονται δράσεις και μέτρα με στόχο τη βελτίωση της κινητικότητας των πεζών. el
dc.description.abstract This thesis deals with the issue of the pedestrians and the role of walking in urban planning. The structure consists of three parts. The first part is a theoretical approach to walking, its characteristics, its relationship with the urban space, problems while walking and planning principles. The second part deals with the Greek Highway Code and its position towards the issue of pedestrian safety. Each of the articles involving pedestrians is critically examined and enriched with proposals based on theoretical analysis and the Codes of France and Belgium (codes de la route). The final part analyzes the current situation of a study area in the city of Volos focusing on planning, traffic characteristics and conditions of air quality, where actions and measures for mobility improvement of pedestrians are presented. en
dc.description.statementofresponsibility Καλλιόπη-Δήμητρα Θ. Θεοδωροπούλου el
dc.description.statementofresponsibility Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Γεωπληροφορική” el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Πεζός el
dc.subject Περπάτημα el
dc.subject Κυκλοφορία el
dc.subject Ασφάλεια πεζών el
dc.subject Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) el
dc.subject Pedestrians en
dc.subject Walking en
dc.subject Traffic en
dc.subject Pedestrian safety en
dc.subject Greek Highway Gode en
dc.title Βελτίωση των συνθηκών για τους πεζούς με εμπλουτισμό του Κ.Ο.Κ. Η περίπτωση του Βόλου el
dc.title.alternative Improving conditions for pedestrians by enriching the Greek Highway Code. The case of Volos en
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-11-01 -
dc.date.modified 2012-01-27 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Σιόλας, Άγγελος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Σαγιάς, Ίων el
dc.contributor.committeemember Βλαστός, Αθανάσιος el
dc.contributor.committeemember Σιόλας ΄Αγγελος el
dc.contributor.committeemember Σαγιάς, Ίων el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-02-01 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-02-01 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής