HEAL DSpace

Εκτίμηση ενεργειακών αναγκών πλοίων κατά τον ελλιμενισμό τους για αξιοποίηση σε μελέτες ηλεκτρικής διασύνδεσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Στυλιανού, Γιώργος el
dc.contributor.author Stylianou, Giorgos en
dc.date.accessioned 2024-01-29T09:41:14Z
dc.date.available 2024-01-29T09:41:14Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/58707
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.26403
dc.rights Default License
dc.subject Ηλεκτρική διασύνδεση el
dc.subject Ενεργειακές απαιτήσεις el
dc.subject Δεξαμενόπλοια el
dc.subject Πλοία ξηρού φορτίου χύδην el
dc.subject Cold Ironing en
dc.title Εκτίμηση ενεργειακών αναγκών πλοίων κατά τον ελλιμενισμό τους για αξιοποίηση σε μελέτες ηλεκτρικής διασύνδεσης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ηλεκτρική διασύνδεση πλοίου el
heal.classification Shore power en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2023-09-15
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη διερεύνηση των ενεργειακών αναγκών/απαιτήσεων των πλοίων, πιο συγκεκριμένα δεξαμενόπλοιων και πλοίων ξηρού φορτιού χύδην τα οποία βρίσκονται αγκυροβολημένα στο λιμάνι. Ο κύριος σκοπός της εργασίας, ήταν η απόπειρα εντοπισμού μιας ή και περισσοτέρων μαθηματικών συσχετίσεων (εξισώσεων), ανάμεσα στις ενεργειακές απαιτήσεις των πλοίων και του λόγου των ενεργειακών απαιτήσεων των πλοίων ως προς το Deadweight (DWT) ή το ολικό μήκος του πλοίου (LOA). Οι μαθηματικές εξισώσεις δημιουργήθηκαν μετά από ομαδοποίηση των ενεργειακών αναγκών ανάλογα με το είδος του πλοίου, το Deadweight (DWT) και το ολικό μήκος του πλοίου (LOA). Τα δεδομένα (ενεργειακές απαιτήσεις, DWT, LOA κλπ.) συλλέχθηκαν από την ναυτιλιακή εταιρεία Safe Bulkers και από την διπλωματική εργασία του Αυλωνίτη Σπυρίδων με θέμα «Διερεύνηση θεμάτων κατάρτισης ηλεκτρικού ισολογισμού σε σύγχρονα πλοία με μικρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα». Επιπλέον γίνετε ανάλυση της έννοιας του Cold Ironing και αναφορά στα σημαντικά οφέλη που επιφέρει η εφαρμογή της μεθόδου του Cold Ironing. Μικρή αναφορά γίνεται και για τις ανάγκες ηλεκτροδότησης διάφορων τύπων πλοίου ενώ βρίσκονται αγκυροβολημένα στο λιμάνι. el
heal.advisorName Προυσαλίδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Λυρίδης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Παπαδόπουλος, Χρήστος en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 71 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής