dc.contributor.author | Χριστόπουλος, Ανδρέας | el |
dc.contributor.author | Christopoulos, Andreas | en |
dc.date.accessioned | 2024-06-21T10:11:39Z | |
dc.date.available | 2024-06-21T10:11:39Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/59761 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.27457 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Συστήματα Αποθήκευσης Μπαταριών | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά Οχήματα | el |
dc.subject | Μέθοδος VIKOR | el |
dc.subject | Τεχνολογίες Μπαταριών | el |
dc.subject | Τεχνικά Κριτήρια | el |
dc.subject | Πτυχές υγείας | el |
dc.subject | Ασφάλεια | el |
dc.subject | Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις | el |
dc.subject | Συμβατότητα | el |
dc.title | Αξιολόγηση συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας στην ηλεκτροκίνηση με χρήση πολυκριτήριας ανάλυσης ελλιπούς πληροφόρησης | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Πολυκριτηριακή Ανάλυση | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2024-02-29 | |
heal.abstract | Η ενσωμάτωση συστημάτων αποθήκευσης μπαταριών σε ηλεκτρικά οχήματα έχει εμφανιστεί ως μια κρίσιμη στρατηγική για τη μείωση των προκλήσεων που σχετίζονται με την αποθήκευση ενέργειας, την αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα στον αυτοκινητοβιομηχανικό τομέα. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά την επιλογή βέλτιστων τεχνολογιών μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα αξιοποιώντας την πολυκριτηριακή ανάλυση μέσω της εφαρμογής μια επέκτασης της μεθοδολογίας VIKOR. Μέσω της αξιολόγησης πολλαπλών κριτηρίων, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών επιδόσεων, πτυχών υγείας, πτυχών ασφάλειας, περιβαλλοντικών επιπτώσεων και χαρακτηριστικών συμβατότητας, αυτή η μελέτη στοχεύει στην παροχή εισηγήσεων για την αναγνώριση των πιο κατάλληλων τύπων μπαταριών για εφαρμογές σε ηλεκτρικά οχήματα. Η μελέτη περιλαμβάνει διάφορα σενάρια για να αξιολογήσει την απόδοση διαφορετικών τεχνολογιών μπαταριών υπό διάφορες συνθήκες, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως η πυκνότητα ενέργειας, η διάρκεια του κύκλου ζωής, τα χαρακτηριστικά ασφάλειας, η ανακύκλωση και η συμβατότητα με την υπάρχουσα υποδομή. Τα ευρήματα συμβάλλουν στην προαγωγή των μεθοδολογιών επιλογής τεχνολογίας μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, βοηθώντας τους ενδιαφερόμενους φορείς να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις για τη βελτίωση της απόδοσης του οχήματος, της βιωσιμότητας και της εμπειρίας του χρήστη. | el |
heal.advisorName | Ασκούνης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαρράς, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Μαρινάκης, Ευάγγελος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 103 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: